PRE vstupuje poprvé s kampaní do televize
Ve své historicky první televizní kampani sází Pražská energetika na
pohádkový příběh.
Ve své historicky první televizní kampani sází Pražská energetika na
pohádkový příběh.
Birell se v nové kampani zaměřuje výhradně na řadu svých ochucených
radlerů.
Ondrášovka pod křídly společnosti Kofola představuje nové logo, etiketu,
ekologičtější lahev a novou kampaň.
Pivovar Krušovice startuje nový komunikační koncept „Síla královského
charakteru“.
S novou kampaní Birell navazuje na loňskou komunikaci, jež pracovala
s tématem nevyžádaných komentářů.
Mistrův Pšeničný a Mistrův Tmavý s čokoládovými slady se staly
hlavními protagonisty letní kampaně značky Velkopopovický Kozel.
Gambrinus se rozhodl zorganizovat po českých hospodách amatérský turnaj
v šipkách.
Orion v nové kampani připomíná, v čem je český způsob života
jedinečný.