mBank přichází s novou komunikací cílenou na podnikatele
Po pěti letech se mBank rozloučila s kresleným Danem, nyní přichází
s hranými spoty.
Po pěti letech se mBank rozloučila s kresleným Danem, nyní přichází
s hranými spoty.
Sazkabet v nové kampani představuje systém odměn pro sázkaře – čím
více sázek, tím větší bonus.
Rohlík klade ve své vánoční kampani důraz na nejcennější dárek, který
si člověk může dopřát – trávit čas s rodinou.
Air Bank a O2 chtějí v rámci společné vánoční kampaně svým
zákazníkům přispět na vysněný telefon.
Se sloganem „Dobrou kávu si můžete dát i jednoduše“ komunikuje
McDonald’s svůj kavárenský koncept.
Lékárenská síť Dr.Max si na komunikaci vybrala novou agenturu – McCann
Prague. Spouští první společnou kampaň.
Česká značka Posedla, jež loni uvedla 3D tištěné cyklistické sedlo na
míru, chce proniknout na globální scénu. Pomoci ji k tomu má nový spot.
Divize elektrického nářadí Bosch pro profesionální řemeslníky spouští
nový věrnostní program. Láká do něj kampaní.