BMW Group si na média pro 24 trhů vybírá iProspect

BMW Group konsoliduje svá offline média do jedné agenturní sítě pro všech svých 24 evropských trhů, ve výběrovém řízení si vybrala iProspect.

St 5. října 2022 16:35 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/11956/bmw_new_logo

Fullscreen Sdílet

/media/11956/bmw_new_logo

Fullscreen Sdílet

BMW Group si na offline média pro všech svých 24 evropských trhů ve výběrovém řízení vybrala agentura iProspect z agenturní sítě Dentsu. Ta se d bude starat o offline média značek BMW a Mini. Nově bude zajišťovat strategii, plánování a nákup médií v celé Evropě, včetně České republiky, Velké Británie, Španělska, Itálie, Francie, Švédska, Polska a Německa.

BMW Group již s iProspectem spolupracovala na devíti trzích v Evropě, nyní se spolupráce rozšiřuje. Úzce bude spolupracovat s agenturou The Marcom Engine, která má v Evropě pro BMW Group na starosti online média.

„Těšíme se, že budeme moci přinést progresivnější myšlení, hluboké znalosti zákazníků a vysoce kooperativní model služeb, které pomohou společnostem BMW a MINI posunout jejich podnikání kupředu,“ uvedl Thomas Le Thierry, EMEA CEO, Media, Dentsu International.ee

-stk- 

# média # Dentsu # BMW # tendr # výběrové řízení # iProspect # BMW Group

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.