Bloomfield Brand Studio a Dobrobot tvoří značku, která pomáhá

V Brně proběhl první Scuk, meetup pro designéry, copywritery a další tvůrce obsahu z kreativních agentur i marketingu. Během live performance akce vznikla tři umělecká díla, která se nyní na Dobrobotu draží ve prospěch neziskových organizací Prototýpci a pro perinatální hospic Dítě v srdci.

So 1. července 2023 07:55 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/25254/obrazy_do_aukcí

Fullscreen Sdílet

/media/25254/obrazy_do_aukcí

Fullscreen Sdílet

V Brně proběhl první Scuk, meetup pro designéry, copywritery a další tvůrce obsahu z kreativních agentur i marketingu. Během live performance akce vznikla tři umělecká díla, která se nyní na Dobrobotu draží ve prospěch neziskových organizací Prototýpci a pro perinatální hospic Dítě v srdci.

Akci organizovaly agentura Bloomfield a Dobrobot, první dobročinná aukční platforma v Česku. Spolupráci navázaly v létě 2022. Cílem bylo vytvořit strategii a vizuální identitu značky, které spojí herní prvky platformy s vítězným pocitem z podpory dobré věci. Celou akci zastřešoval i kreativní hub Kumst. Mezi hosty se objevili například copywriterka Kateřina Kalivodová z Obsahové agentury, art director Radoslav Cichý z B týmu, brand konzultant Karel „Mindless“ Novotný nebo type designer Vojtěch Koller.

Inspirativní prostředí Kumstu dalo prostor i oblíbené disciplíně každého kreativce „tři vizuály ASAP.“  Dílo Petry Petruccye Bartoňkové, brněnské ilustrátorky a zakladatelky módní značky Pura Vida, oslavuje pestrý vnitřní svět introvertů. Výtěžek z obrazu Svět Introvertů půjde na pomoc Perinatálnímu hospicu Dítě v srdci, který podporuje rodiny zasažené ztrátou dítěte během těhotenství, porodu nebo krátce po něm.

Stejnou organizaci podpoří i kousek Jakuba Janouška aka Joffrey Peyraca. Vizuální umělec tvoří psychedelická díla s UV aktivními barvami. Inspiruje se graffiti, futurismem nebo kyberprostorem a baví ho asymetrie. Draží se jeho obraz Babylon.

Svým dílem přispěl i ilustrátor, streetartový umělec a kreativní ředitel Stanislav Apoka Bílek

První dobročinná aukční platforma Dobrobot vznikla letos v dubnu ve spolupráci zakladatelů filantropa Martina Hájka (zakladatel Livesportu) a Davida Procházky (zakladatel Donio).

# vizuální identita # charita # brand # aukce # obraz # Bloomfield Brand Studio # Dobrobot

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.