Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě
Rozmach takzvané umělé inteligence viditelně proměňuje i podobu reklam.
Včetně těch, které se objevují v pomyslné módní Bibli.
Rozmach takzvané umělé inteligence viditelně proměňuje i podobu reklam.
Včetně těch, které se objevují v pomyslné módní Bibli.
Vrcholná díla světových i českých umělců ze sbírky Národní galerie
míří na domácí obrazovky. Šestnáct významných uměleckých děl
obohatí globální sbírku Samsung Obchod s uměním.
Fotka někdy vydá za tisíc klíčových slov. Uvědomuje si to další
digitální platforma, která se netají svými ambicemi v oblasti e-commerce.
Přes nejpopulárnější vyhledávač půjde snadněji kontrolovat původ
vizuálního obsahu.
V Brně proběhl první Scuk, meetup pro designéry, copywritery a další
tvůrce obsahu z kreativních agentur i marketingu. Během live performance
akce vznikla tři umělecká díla, která se nyní na Dobrobotu draží ve
prospěch neziskových organizací Prototýpci a pro perinatální hospic Dítě
v srdci.
Pražská energetika společně se svými zákazníky vytvořila obraz NFT
znázorňující zdravou českou přírodu.
Publikace obsahuje statě věnující se komunikaci a myšlení obrazem a texty
o scénologii obrazu i práci s barvou v digitálním prostředí.
Dominantní vyhledávač upraví své fungování způsobem, který by mohl
přispět dalšímu rozvoji e-commerce.