Tisk zvýšil čtenářský zásah, polepšila si hlavně MF Dnes
Nová data čtenosti tištěných titulů ukazují, že souhrnná čtenost novin
a časopisů se za rok podstatně nezměnila, v celkovém zásahu si tisk podle
Media projektu velmi mírně polepšil.
Nová data čtenosti tištěných titulů ukazují, že souhrnná čtenost novin
a časopisů se za rok podstatně nezměnila, v celkovém zásahu si tisk podle
Media projektu velmi mírně polepšil.
Jediným deníkem, který v pololetí nepocítil pokles prodaného nákladu, se
stala MF Dnes. Těžila z přesunu části předplatného od čtenářů
Lidových novin.
Většina deníků v nových datech čtenosti udržela své výsledky a
v pořadí deníků nejsou zásadní změny. Výsledky přináší výzkum
čtenosti Media projekt.
Hrubé inzertní příjmy v tištěných médiích v roce 2024 doznaly změn
oproti předchozímu roku.
Celkový výsledek prodaných nákladů tuzemských deníků v roce 2024 je
o 11 procent nižší než v roce 2023. Jde o mírnější pokles než
v roce 2023.
Změna politického režimu po událostech v listopadu 1989 otevřela dveře
i pro vznik nových médií. Některá z nich se krátce po uvedení zařadila
k nejsledovanějším a vmísila se tak mezi zavedené značky, které měly
vybudovanou tradici z období před rokem 1989.
Nejčtenějším celostátním deníkem zůstává Blesk, jehož každé
vydání si přečte více než půl milionu lidí. Oproti posledním
výsledkům si polepšil především sportovní deník Sport, poté
Hospodářské noviny a také Aha!.
Pozici nejčtenějšího celostátního deníku udržuje nadále Blesk před MF
Dnes, za kterou se posunulo Právo.