Poštovní spořitelna se změní na ČSOB Poštovní spořitelnu
Poštovní spořitelna se letos v létě přejmenuje na ČSOB Poštovní
spořitelnu a začne používat modré ČSOB logo.
Poštovní spořitelna se letos v létě přejmenuje na ČSOB Poštovní
spořitelnu a začne používat modré ČSOB logo.
ČSOB spouští mediální kampaň ke své virtuální asistentce Kate.
V pondělí 20. září startuje ve všech médiích nová reklamní kampaň
Raiffeisenbank. Opouští dosavadní černobílou komunikaci.
Mladé zákazníky se ČSOB snaží nalákat kampaní #MobilemObratem. Mohou
vyhrát také iPhone 13.
Air Bank spustila novou reklamní kampaň, v níž chce přenést diváky do
„říše nočních můr“. Bankéř v podání Tomáše Měcháčka se nově
představí ve volnočasovém outfitu.
Fio banka pokračuje i v novém roce s konceptem reklamní kampaně Dobré
zvyky zvířat.
Pandemie přispěla k urychlení digitalizace českého bankovnictví. Banky
uzavírají nepříliš využívané pobočky.
Novou ředitelkou korporátní komunikace banky ING Česká republika se stala
Karolína Kříženecká.