B&T uvádí agenturu pro expanzi na mezinárodní marketplaces

B&T zakládá novou agenturu ProfitRoll, jež se zaměřuje na expanzi českých značek a e-shopů na mezinárodní marketplaces.

Út 21. listopadu 2023 15:25 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/26674/jan-zbirovsky_profit-roll

Fullscreen Sdílet

/media/26674/jan-zbirovsky_profit-roll

Fullscreen Sdílet

V reakci na stále rostoucí význam mezinárodních online tržišť, jako jsou Amazon, Zalando či Allegro, zakládá B&T novou agenturu s názvem Profit&Roll. Ta má za cíl podporovat české značky a e-shopy při expanzi na zahraniční trhy.

„Založení Profit&Roll je naším řešením pro české značky, které chtějí expandovat na zahraniční trhy,“ uvádí Jan Jelínek, zakladatel B&T a spoluzakladatel Profit&Roll. Příkladem úspěšné expanze je český výrobce školních aktovek a batohů Baagl, jenž v posledních čtyřech letech dosáhl výrazného růstu a obratu v řádech desítek milionů eur, mimo jiné díky spolupráci s platformami jako Amazon, Kaufland nebo Zalando.

Vedle Jelínka stojí v jejím čele Jan Zbirovský, bývalý spoluzakladatel Zonky, specializující se na obchod a rozvoj, a Tomáš Lustyk, který má po deseti letech zkušeností v oblasti marketplaces na starosti strategii a vedení analytického týmu. „Optimalizace prodeje na těchto platformách vyžaduje komplexní přístup snoubící byznys, marketing, technologie a logistiku. Mnoho značek selhává právě v nedostatečném propojení těchto oblastí,“ vysvětluje Zbirovský.

Profit&Roll úzce spolupracuje s integrační platformou Baselinker. V rámci analytických a marketingových aktivit kooperuje s mateřskou agenturou B&T agency a B&T Lab.

-stk- 

# agentura # marketplace # expanze # online tržiště # B&T # B&T agency # B&T Lab # Profit&Roll

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.