Fórum: Vhodný čas na rozvoj franšízové sítě je i v krizi
I přes současnou krizi se zástupci franšízových konceptů shodují, že
je vhodný čas na rozvoj sítě. Aktuálně je na českém trhu
272 franšízových systémů.
I přes současnou krizi se zástupci franšízových konceptů shodují, že
je vhodný čas na rozvoj sítě. Aktuálně je na českém trhu
272 franšízových systémů.
Vítěze v jednotlivých kategoriích už zná soutěž Křišťálová Lupa
2020. Osobností roku českého internetu je Michal Bláha, projektem roku
iniciativa Covid19cz.cz.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Marketingovým šéfem automobilky Toyota ČR se stal Michal Velička.
Škoda celoroční kampaní komunikuje své výročí 125 let od založení
mladoboleslavské automobilky.
Volkswagen Užitkové vozy letos slaví 70 let své modelové řady
Transporter. Oslavy však značně narušila pandemie.
Automobilka Hyundai propaguje v nové kampani vylepšené asistenční a
bezpečností systémy modelu i30.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Luboš Vlček se po více než šesti letech v čele českého zastoupení
Škoda Auto přesouvá v rámci automobilky na jinou pozici. Prodej a marketing
povede Jiří Maláček.
Japonská automobilka Toyota představuje nový design své značky.
Přepracovala logo a písmo.