Čas strávený na sítích se v Česku nezvyšuje. Snapchat předběhl X
Trendy na sociálních sítích v Česku přináší další ročník výzkumu
AMI Digital Index 2025.
Trendy na sociálních sítích v Česku přináší další ročník výzkumu
AMI Digital Index 2025.
Akce pro diváky i obchodní partnery a rovněž i reklamní spot si v rámci
oslav Světového dne televize připravily tuzemské stanice.
Se zvyšujícím se počtem televizorů připojených k internetu se zvyšuje
i čas věnovaný na televizoru jiným aktivitám, než je sledování TV
vysílání.
Rok 2023 byl prvním celým rokem, kdy už neplatila proticovidová opatření.
Lidé neměli takovou potřebu trávit s médii tolik času jako v covidu, na
druhou stranu se odblokovala nejistota reklamních zadavatelů. Jak si stály
jednotlivá média a mediatypy, shrnujeme v naší infografice.
O šest minut překonal průměrný čas denní sledovanosti televize v Česku
průměrný denní čas v evropských zemích. Srovnání zveřejnila
asociace ATO.
Zastoupení lokálního obsahu ve vysílání českých TV stanic roste.
Seriálová lokální tvorba tvoří polovinu celkové sledovanosti všech
seriálů a sitcomů.
Sledovanost televize v zemích visegrádské čtyřky se drží na úrovni
několika hodin denně. Rozdíly jsou ale mezi jednotlivými generacemi
diváků, ukazuje srovnání od Atmedia.
Sledování televize je hlavní mediální vánoční aktivitou Čechů. Doba
sledovanosti televize na Štědrý den je o 2,5 hodiny delší, než je
běžný průměr.