Procentuální zastoupení české zeleniny a ovoce v řetězcích roste
Řetězce se snaží podporovat české farmáře. Od českých dodavatelů
někdy pochází i celá nabídka jednotlivých druhů ovoce nebo zeleniny.
Řetězce se snaží podporovat české farmáře. Od českých dodavatelů
někdy pochází i celá nabídka jednotlivých druhů ovoce nebo zeleniny.
Albert spouští novou sběratelskou kampaň, v níž se opět propojuje
s nakladatelstvím Albatros. Nabídne i školní výbavu.
Čokoláda Orion ve spolupráci s řetězcem Albert připravila soutěž
o ceny v podobě zápisníku na cesty či glampingový pobyt.
Makro Cash & Carry ČR dává na trh novou vegetariánskou řadu
rostlinných masových produktů pod vlastní značkou Metro Chef.
Albert svou novou sběratelskou kampaň spojuje s cestováním a kempingem.
Vinselekt Michlovský mění design etiket svých vín a přichází s novými
exkluzivními řadami pro řetězce. Na druhou polovinu roku pak chystá
komunikační kampaň.
V nové kampani Albert adaptuje známé světové i lokální hudební skladby
a slibuje, že s letošní nabídkou bude „každá grilovačka hitem“.
Věrnostní aplikaci Můj Albert bude řetězec podporovat i celoplošnou
kampaní.