Albert nabízí ve věrností kampani kempingovou výbavu

Albert svou novou sběratelskou kampaň spojuje s cestováním a kempingem.

Ne 16. května 2021 08:20 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/16757/albert_vernostnikampan_2021_kemping_slider

Fullscreen Sdílet

/media/16756/albert_vernostnikampan_2021_kemping

Fullscreen Sdílet

Obchodní řetězec Albert spouští novou věrnostní kampaň, v níž za nasbírané body nabízí kempingovou výbavu od značek Husky, LocknLock nebo Varta a cestovatelské deníky, knihy s cyklovýlety či hry od Albi.

Touto letní kampaní jsme chtěli pomoci zákazníkům vybavit se na cesty, ať už se chystají strávit svou dovolenou kdekoliv. V naší nabídce pořídí kompletní kempingové vybavení, se kterým bude stanování skvělým zážitkem“, vysvětluje Kateřina Hanušová z oddělení marketingu obchodů Albert. 

Produkty od značky Husky, LocknLock a Varta mohou zákazníci pořídit se slevou až 75 %. V nabídce jsou lahve na pití, baterky v různých barevných provedeních, spací pytle, batohy, stan a další. Kromě toho si mohou zájemci pořídit i deníky, knížky a hry s cyklovýlety od Albi, a to se slevou až 87 %. 

Za každých 200 korun vynaložených na nákup zboží obdrží zákazníci v obchodech Albert jeden bod. Bod navíc lze získat i za partnerské produkty, které jsou označeny vždy v aktuálním letáku. V této kampani sbírají zákazníci celkem deset bodů, z toho Albert dává dva body jako dárek při využití klasické papírové kartičky. V případě sbírání bodů v aplikaci Můj Albert získají zákazníci předvyplněné a platné body tři. Navíc při nákupu kampaňových odměn jim Albert do aplikace připíše až 40 kreditů navíc. 

Věrnostní kampaň probíhá v obchodech Albert potrvá do 3. srpna, nebo do vyčerpání zásob.

-stk- 

# Albert # věrnostní kampaň # Albi # sběratelská kampaň # kemping # Varta # Husky # Locknlock

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.