Desetina objednávek z českých e-shopů míří na Slovensko
Každá desátá objednávka z českých tuzemských internetových obchodů
odchází na sousední Slovensko.
Každá desátá objednávka z českých tuzemských internetových obchodů
odchází na sousední Slovensko.
Češi i Slováci používají sociální sítě i chatovací platformy
v intenzivní míře, přičemž Slováci ve větší míře než Češi,
ukazuje zpráva CEDMO.
Pořad věnovaný narozeninovému jubileu moderátora Karla Šípa s názvem
Karel Šíp – Životpárty se stal nejsledovanějším pořadem sobotního
večera a také celého dne.
Se začátkem festivalové sezóny představuje Desperados novou příchuť Red
s tóny červeného ovoce, aguardiente a extraktu z guarany.
# Aktuality # Data # Marketing
Na oslavu Dne dětí vezme čtvrtina rodičů své ratolesti na výlet, 19 %
jim dá sladkost, 14 % hračku nebo jiný hmotný dárek.
Penny startuje novou fázi osvětové kampani o první pomoci, tentokrát se
zaměří na děti.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Bubblify rozšiřuje svou nabídku o originální sběratelské hračky The
Monsters Labubu.
V nové kampani „Dovolené ovoce“ chce Jupík podpořit dětský svět, kde
logika ustupuje kouzlu představivosti.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 byla Všechnopárty
před seriálem Četníci z Luhačovic. V mladší skupině 15–54 měla
nejvyšší sledovanost komedie Po čem muži touží.
Vivobarefoot v aktuální kampani radí, jak si zachránit nohy. Součástí je
i telefonní linka.