Woolworth vstupuje do Česka, první prodejnu otevře 19. června
Maloobchodní řetězec Woolworth zahájí po polovině června svou
přítomnost na českém a slovenském trhu.
Maloobchodní řetězec Woolworth zahájí po polovině června svou
přítomnost na českém a slovenském trhu.
Novým členem týmu externí komunikace a zastupujícím tiskovým mluvčím
společnosti se stává Ioannis Papadopoulos.
Správu sociálních sítích značky Mitsubishi v Česku a na Slovensku bude
mít na starosti agentura Fairy Tailors.
T-Mobile překročil milník 1,5 milionu registrovaných uživatelů ve svém
programu Magenta Moment, představí několik novinek.
Traficon otevřel svou 200. prodejnu, expanze bude pokračovat i po zbytek
roku 2025.
Čtvrteční večerní pořadí se nemění: v divácké skupině 15+
zůstávají po 20:00 na první příčce Kamarádi, poté SIgnora Volpe a Jedna
rodina. V 15–54 je nejsledovanější Jedna rodina.
Nejvíce značky čisticích prostředků investují do reklamy v září a říjnu, což souvisí s obdobím podzimního úklidu.
Gorenje si připomíná 75 let na trhu, u této příležitosti představuje
nový komunikační koncept, v němž klade důraz na autentičnost.
# Aktuality # TV & video # Reklama
Podle mediální skupiny A 11 jde o největší letošní mediální kampaň
společnosti. Podporuje svoji televizní stanici.
Poslední díl před prázdninovou přestávkou nabídne seriál Kamarádi ve
vysílání TV Prima ve čtvrtek 19. června.