DinoPark a Zero Latency volí na digitál LCG New Media
Síť zábavních parků s dinosaury DinoPark a VR prostor Zero Latency si na
digitální kampaně vybírají agenturu LCG New Media.
Síť zábavních parků s dinosaury DinoPark a VR prostor Zero Latency si na
digitální kampaně vybírají agenturu LCG New Media.
Aktualizováno # Aktuality # TV & video
Česká televize mění nedělní program i jeho skladbu v následujících
dnech. Vysílání věnuje kameramanu Vladimíru Smutnému.
Nejsledovanějším pořadem sobotního večera po 20:00 ve skupině 15+ byly
opět Zázraky přírody. Následoval Superlov, který se stal zároveň
nejsledovanějším ve skupině 15–54.
Agentura Better rozšiřuje portfolio svých klientů o Českou mincovnu,
Marcons, Tracheu a Tasy.
# Aktuality # Marketing # Retail
Kamenná prodejna ZeMě.store v centru Brna nabídce tisíc produktů v péči
o tělo i domácnost.
SPP spouští kampaň „Výhodně do aleluja“, její součástí je
i soutěž o energie na rok zdarma či partnerství koncertů Michala
Davida.
Všechnopárty se stala nejsledovanějším pořadem pátečního večera po
20:00 ve skupině 15+. Následoval seriál Četníci z Luhačovic.
ČSOB staví kampaň na příběhu svých zaměstnanců. Děkuje jim za to, že
investují čas do finančního vzdělávání dětí.
Dosavadní spolumajitel AffilBoxu Jaroslav Janíček předává svůj 49% podíl
do rukou nových partnerů.
V rámci soutěže Česká cena za PR – Lemur bylo již uděleno ocenění
Osobnost roku. Stal se jím lékař Marek Dvořák.