České dráhy volí na kreativu DDB, změní se komunikace
Ve výběrovém řízení na novou reklamní agenturu si České dráhy vybraly
DDB Prague.
Ve výběrovém řízení na novou reklamní agenturu si České dráhy vybraly
DDB Prague.
Italský seriál Srdce dosáhl nejvyšší sledovanosti ve středu po 20:00
v divácké skupině 15+, následovaný Výměnou manželek. Ta měla zároveň
nejvíc diváků v 15–54.
Metropolitní televize chystá rozšíření možností pro sledování svého
vysílání. V AppStoru pro multimediální centrum Apple TV se objevila její
aplikace.
Hudební vydavatelství Supraphon má nového majitele, americkou společnost
Sony Music Entertainment.
Svou historicky první kampaň v oblasti požární prevence spustí město
Chodov na Sokolovsku.
Ondřej Matouš obdržel ve středeční volbě od radních Českého rozhlasu
plný počet možných hlasů.
Jednou z hlavních myšlenek seriálu je sdělení, jak důležité je dát
dětem šanci zažít naplněné dětství a také lépe porozumět práci
sociálních pracovníků i komplikacím spojeným s adopcí a pěstounstvím.
Philips Avent se v nové kampani s názvem „Pečujme spolu“ věnuje
tématu společné péče o děti.
Operátor T-Mobile ponechal stanici Das Erste ve standardním rozlišení
i poté, co tento formát německý veřejnoprávní vysílatel na satelitu
Astra vypnul.
Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 v divácké skupině
starší 15 let se stal seriál Komisařka Florence. Následoval seriál
Kamarádi a poté Jedna rodina. Posledně jmenovaný měl zároveň nejvíce
diváků ve skupině 15–54.