Další posun v Magenta TV, propad stanice CS Mystery
Operátor T-Mobile přistoupil začátkem února k další úpravě své
programové nabídky.
Operátor T-Mobile přistoupil začátkem února k další úpravě své
programové nabídky.
Seriály Případy 1. oddělení a Specialisté dosáhly v pondělním večeru
po 20:00 téměř shodné sledovanosti v divácké skupině 15+. V 15–54
měl prvně jmenovaný větší odstup.
Ikea vybavila uprostřed přírody spánkovou zónu v tiny house od
TwoFingers.
O PR analytické společnosti specializující se na stavebnictví, projektový
a developerský sektor se nově stará Jiří Uhlíř.
Birell přichází s novou kampaní, která má za cíl propojit portfolio
Birell s příležitostmi k jídlu a upevnit jeho roli jako přirozené volby
při stolování.
Autorkou podoby letošního vizuálního stylu filmové ankety Český lev je
opět Jana Krchová.
Nová série reklam je zaměřena na každodenní okamžiky spojené
s domácím vařením a pečením.
Mediální agentura OMD uvádí nový claim i vizuální identitu. Nová
strategie nese název „Tvoříme budoucnost“.
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera po 20:00 v divácké skupině
starší 15 let se stal druhý díl minisérie Král Šumavy. Následoval
seriál Limity, který měl zároveň nejvyšší sledovanost ve
skupině 15–54.
Firmy, které vznikly počátkem 90. let patří k nejstabilnějším na
českém trhu, ukazují data CRIF.