Křetínský prodává dva bulvární týdeníky skupině Prisma Media
Bulvární týdeníky Ici Paris a France Dimanche získává od CMI France
společnost Prisma Media.
Bulvární týdeníky Ici Paris a France Dimanche získává od CMI France
společnost Prisma Media.
V Berlíně představí Manifesto novou značku Kalle Halle. Novou food Hall
otevře ve čtvrti Neukölln.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Ledový čaj Lipton investoval za uplynulý rok do reklamy necelých
50 milionů korun.
České Radiokomunikace navázaly ve fiskálním roce končícím
k 31. březnu 2025 na výsledky z předešlého roku, kdy poprvé nebyly
dominantní příjmy ze služeb spojených s vysíláním.
# Aktuality # Internet & Mobil
Aplikace JOJ Play nedávno provedla změnu vizuálního stylu a přidala novou
sekci. Jednou z novinek je přemístění úvodního menu, které se nyní
nachází na levé straně obrazovky, podobně jako u aplikace Oktagon.
Šestidílná série Monyová, inspirovaná osudem brněnské spisovatelky, je
dotočená. Oneplay ji uvede v roce 2026.
Také další díl seriálu Malý pitaval z velkého města se stal
nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 ve všech
rozhodujících cílových skupinách.
# Aktuality # Internet & Mobil # PR # Marketing
Nová funkce v platformě sdružující AI nástroje Everebot sjednocuje
firemní styl napříč všemi AI modely.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Do čela marketingu e-shopu Ovečkárna nastupuje Matěj Slavík, do firmy
přichází z Notina.
Časopis Můj ateliér, zaměřený na inspirace pro úpravu obydlí, zahrady a
jiné kreativní činnosti, ukončí vydávání.