Repríza Policie Modrava dosáhla i v létě na milion, v neděli vyhrává
Další díl reprízovaného seriálu Policie Modrava se znovu stal pořadem
nedělního večera i celého dne. Zhlédlo ho více než milion diváků
starších 15 let.
Další díl reprízovaného seriálu Policie Modrava se znovu stal pořadem
nedělního večera i celého dne. Zhlédlo ho více než milion diváků
starších 15 let.
Podle aktuálního průzkumu Adyen využívá umělou inteligenci při nákupech
už téměř třetina českých spotřebitelů.
Služba SledováníTV přináší svým uživatelům další rozšíření
nabídky sportovních kanálů. Nově vedle původní české verze Sport
1 nabízí také alternativní kanál Sport 1 určený pro slovenský trh
lišící se možností odpojované reklamy.
První program České televize mění nedělní večerní program, uctí
památku herce a baviče Jiřího Krampola. Jeho osobnost připomene i filmový
kanál CS Film.
Nejsledovanějším pořadem sobotního večera po 20:00 byly Zázraky přírody
následované talk show Všechnopárty.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Značka Ragan sází na autenticitu. Novým ambasadorem se stal fotograf
David Kraus.
# Aktuality # Internet & Mobil
Americká zpěvačka Miley Cyrus se rozhodla pro netradiční krok a své
nejnovější experimenty tentokrát směřuje na platformu Spotify. Vedle
Disney+ tak fanouškům nabízí možnost prožít její koncertní vystoupení,
tentokrát v komorním provedení.
Všechnopárty zůstává s půl milionem diváků nejsledovanějším letním
pátečním pořadem po 20. hodině v divácké skupině starší 15 let.
Evropští spotřebitelé mají různé preference – zatímco Němci
nakupují na internetu elektroniku, ve Velké Británii vede móda.
Plzeňský Prazdroj spouští osvětovou kampaň Cirkus, zaměřenou na mladší
generaci dospělých.