Českomoravská Nemovitostní na PR volí Ogilvy PR
Investiční skupina Českomoravská Nemovitostní si na komunikaci vybrala
Ogilvy PR.
Investiční skupina Českomoravská Nemovitostní si na komunikaci vybrala
Ogilvy PR.
Aukro chce na TikToku oslovit mladší cílovou skupinu. Správu profilu má na
starosti agentura ShortPro.
Na českém komunikačním trhu vznikla nová agentura Frankline, zabývá se
strategickou komunikací, výkonnostním marketingem a public relations.
Obsahová agentura C3 Prague má nového ředitele. S Ondřejem Ročkem
přichází i změna strategie. Co se bude dít?
Agentura Mevea rozšířila sekci digitálních agentur Asociace komunikačních
agentur (AKA).
Tesco si ve výběrovém řízení na komunikaci na sociálních sítích
vybralo agenturu Socialpark.
Na pozici Chief Creative Officer se do agentury Triad Advertising vrací Rado
Jankovič.
PR agentura ABBBA Consulting, digitální studio Swiit a publicistický server
FocusOn.cz se spojují pod hlavičku ABBBA Group.
Amazon si na komunikační servis na českém a slovenském trhu v tendru
vybral agenturu Svengali Communications.
Americká Antenna Group, jež se zaměřuje mimo jiné na udržitelné
transformace, vstupuje přes akvizici agentury Rubikon PR na kontinent.