Kreativu Scholz & Friends vede Číhalík, strategii Raftovski
Novým kreativním ředitelem agentury Scholz & Friends je Roman Číhalík.
Strategii povede Lazo Raftovski.
Novým kreativním ředitelem agentury Scholz & Friends je Roman Číhalík.
Strategii povede Lazo Raftovski.
DDB rozšiřuje své služby. Otevírá in-house produkční studio Fame
Factory.
Tým oboru Multimédia v ekonomické praxi na VŠE v čele se Zdeňkem Vondrou
a Richardem Stiebitzem zakládá novou agenturu GEN. Zaměří se na komunikaci
pro generaci Z.
Petr Nešpůrek se stal novým partnerem fullservisové digitální agentury
Ydeal (dříve Hi-five).
Agenturu pro digitální demokracii vytvořila komunikační skupina Konektor
Place s konzultační společností CGL.
Mají v úmyslu vytvořit skupinu s obratem 250–500 milionů Kč do
tří let.
Pozice statutárního ředitele mediální agentury Media Investments byla opět
přepsána. Není ale jasné, kdo agenturu řídí.
Vojenská zdravotní pojišťovna si v mediálním tendru za 46 mil. korun
vybrala agentury Omnimedia a Médea.
Dopady pandemie na reklamní průmysl v místě prodeje monitoruje aktuální
mezinárodní průzkum organizace POPAI/Shop!.
Pábení chce především pomáhat organizacím se změnami, které povedou
k udržitelnějšímu fungování.