Budoucnost agentur tkví ve vlastních interních týmech
Podle ankety společnosti Moore se místo freelancingu budou agentury spoléhat
více na interní týmy. Důležití budou lidé na e-commerce.
Podle ankety společnosti Moore se místo freelancingu budou agentury spoléhat
více na interní týmy. Důležití budou lidé na e-commerce.
Skanska si na vytvoření nového positioningu a přípravu komunikační
strategie zvolila agenturu Outbreak.
Do agentury Goodkin přichází Filip Janouch. Zodpovědnost bude mít za
business development a komunikační strategii.
# Aktuality # Reklama # PR # Lidé
Na této pozici tak nahrazuje Davida Sroku, který v Proximity Prague působil
od roku 2008.
WMC/Grey si v letošním roce připsala čtyři nové klienty. Zároveň se jí
podařilo prodloužit a rozšířit některé stávající spolupráce.
Do kreativní agentury nastoupilo pět nových tváří: Helena Johnston, Jakub
Vysloužil, Jaroslav Mašek, Petr Dostál a Marek Malis.
Art Directors Club se v nové kampani v rámci projektu ADC Unit zaměřuje na
chudobu v Česku.
Ministerstvo vnitra si ve veřejném výběrovém řízení na nákup
mediálního prostoru pro propagaci e-Governmentu vybralo agenturu Knowlimits.
Správu sociálních médií pro Equa bank zajistí nově agentura Made by
Vaculik.
V nové komunikuci se Volkswagen Financial Services profiluje jako „klíč
k mobilitě“.