Adidas Originals oslavuje v kampani své tři siluety

V kampani „1000 Black“ si značka Adidas Originals připomíná tři modely bot Gazelle, Samba a Handball Spezial. 

St 27. března 2024 14:20 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/wltcz0bl/adidasoriginals

Fullscreen Sdílet

/media/wltcz0bl/adidasoriginals

Fullscreen Sdílet

Adidas Originals startuje 26. března novou kampaň „1000 Black“, jež oslavuje tři siluety bot vycházející z fotbalové kultury – Gazelle, Samba a Handball Spezial

Původně sportovní boty vytvořené tak, aby vyhovovaly nejrůznějšímu zaměření – od tréninku, fotbalu, až po házenou – však od svého počátku ovlivnily místa, kultury i celá hnutí, na což kampaň poukazuje. 

Myšlenkou kampaně je představit zmíněné siluety v různých místech a kontextech. Staví přitom na videu, jež vzniklo v režii i pod kameramanskou taktovkou Vincenta Haycocka. Hlavní role se ujal profesionální skateboardista a člen Adidas skate týmu Carlisle Aikens. V jednom záběru beze střihu je možné sledovat alegorické tablo tisíců tváří Adidas Originals - příběhy různých lidí, komunit, identit a subkultur, které si značku oblíbili.

Součástí kampaně je i série fotografií zachycující řadu osobností, které siluety nosí. Koaždá z nich je přitom ráda kombinuje po svém. Dále se kampaň propisuje také do obsahu na webové platformě značky, pod hashtagy #Samba #Gazelle a #Spezial mohou fanoušci sdílet svůj originální look. 

-stk- 

# reklama # kampaň # tenisky # sneakers # Adidas # Adidas Originals # Vincent Haycock

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.