Hero komunikuje sjednocení dětské výživy pod Sunar
Nový komunikační koncept Sunaru má podpořit sjednocení všech produktů
dětské výživy pod jednu značku.
Nový komunikační koncept Sunaru má podpořit sjednocení všech produktů
dětské výživy pod jednu značku.
Zonky se stává součástí Air Bank, obě dvě značky zůstanou zachovány.
Značky, jež navazují na tradici, by se neměly bát změn. Důležité je
mít silnou vizi pro budoucnost, zaznělo na letošním Brandstormingu.
Andrea Růžičková je první ambasadorkou české přírodní kosmetiky
Nobilis Tilia.
O značkách jako Česká síťovka, Vasky, Sokol nebo pivo Excelent bude řeč
na letošní konferenci Brandstorming.
Antonín Kokeš, stojící za firmou Albi či sítí Antonínovo pekařství, se
pustil do budování další značky. Tentokrát sportovního oblečení.
Novou příchuť nealkoholického piva uvádí na trh značka Zlatopramen.
Podpoří ji kampaní i s influencery.
Společensky odpovědná značka Share vstupuje na regály společnosti Dm
drogerie markt.
Tyčinka Deli se začala vyrábět v roce 1980, od té doby byla několikrát
stažena a znovu uvedena na trh.
Pivní značka Krušovice přišla v době koronaviru s novým claimem.
„Tvoje království“ změnila dočasně na „Naše království“.