Heureka Group má novou identitu i tři nové B2B značky
Heureka Group představuje novou firemní identitu a spolu s ní i tři nové
B2B značky.
Heureka Group představuje novou firemní identitu a spolu s ní i tři nové
B2B značky.
Stávající koncept pražského Divadla Archa skončí v prosinci
2023. Opustí prostory Na Příkopě a od roku 2024 se propojí
s dokumentárním divadlem a vzdělávacími projekty.
Podle nového žebříku nejhodnotnějších světových značek se trojice
Apple, Amazon a Google udržuje na prvních místech. Nejrychleji rostoucí
značkou je TikTok.
V loňském roce se meziročně snížil počet značek, které český trh
opustily. Jedná se například o NYX, Kazar nebo Bruno Morelli & Brands.
Behavio Labs analyzovala vybrané reklamní kampaně a zjišťovala, jak si
vedly z hlediska klíčových podmínek úspěšné reklamy.
Na zákaznické cestě je nutné neopominout touchpointy, důležité jsou ty,
které spotřebitelé sami iniciují.
# Aktuality # Reklama # Marketing
S inovační značkou se chce Praha prezentovat v Česku i zahraničí jako
ideální místo pro vědu a inovace.
Cílem změny je podle sdělení společnosti sjednocení komunikace všech
poskytovaných služeb v jednotlivých pobočkách skupiny v Česku a na
Slovensku.
Česká republika se v žebříčku TOP 100 nejcennějších národních
značek umístila na 34. místě. Je to stejné umístění jako
o rok dříve.
Schopnost značky inspirovat úzce souvisí s jejím růstem. Ten je navázán
na kvalitu produktu, vhodnou strategii, nápaditou kreativu i ochotu riskovat,
zaznělo na letošní konferenci Brand Management 2021.