Relay proměňuje prodejní síť, letos přidá 12 nových poboček
Síť Relay dojde změny. Některé pobočky byly uzavřeny, přibude
12 nových prodejen.
Síť Relay dojde změny. Některé pobočky byly uzavřeny, přibude
12 nových prodejen.
Pilulka přichází po osmi letech s celkovou změnou své identity. Chce se
prezentovat jako atraktivní místo nákupu.
# Aktuality # Marketing # Retail
V průběhu roku se celá síť Žabka převleče do nové vizuální idenity.
Kampaní chce zajistit nové prodejny.
Vodafone představil nový globální positioning se sloganem „Together We
Can“. Od pátku jej podpoří i lokální kampaň.
Výrobce nemocničních lůžek přichází s novou vizuální identitou.
Mění přístup k marketingu.
Po téměř 50 letech mění Securitas své logo. Doprovází ho slogan „See
a Different World“.
Burger King představil nové logo a vizuální identitu. Změnu doznají obaly
i zaměstnanecké uniformy.
KFC,Burger King a nyní i McDonald’s do své nabídky zařadily v poslední
době nové produkty, kterými chtějí oslovit i lidi neholdující masu.
Slogan „Tak dobré, že si budete olizovat prsty“ se v době pandemie
nejeví jako bezpečný. KFC jej proto dočasně stahuje.
Značka Rolls-Royce se rozhodla zmodernizovat svou vizuální identitu. Změnou
prošla typografie i symbol Spirit of Ecstasy neboli Silver Lady.