Zlatý středník zveřejňuje shortlist, z agentur boduje MSL
Zlatý středník zná finalisty svého 23. ročníku. Nejvíce nominací má
agentura MSL Czech Republic, ze zadavatelů Jsme Fér a Plzeňský Prazdroj.
Zlatý středník zná finalisty svého 23. ročníku. Nejvíce nominací má
agentura MSL Czech Republic, ze zadavatelů Jsme Fér a Plzeňský Prazdroj.
Přihlášky do nového ročníku Zlatého středníku je možné podávat do
31. března.
Ve finále světové soutěže World Public Relations and Communication Awards
má české PR čtyři želízky v ohni.
Agenturou roku na letošním ročníku soutěže Zlatý středník se stala
Svengali Communications, Projektem roku je kampaň České televize.
Soutěž Zlatý středník odhalila shortlist letošního ročníku.
V 29 kategoriích je celkem 171 prací.
PR Klub zvolil nové složení Výkonného výboru. Své mandáty obhájili
Pavel Vlček i Patricie Šedivá, přichází Jitka Němečková.
Dvě soutěže hodnotící komunikační projekty prodloužily termíny pro
podávání přihlášek.
Letošní 22. ročník soutěže Zlatý středník přijímá přihlášky,
uzávěrka je 31. března.