Leaders Talk Online: Kvalita zákaznické péče je klíčová
O businessové transformací retailu, efektivní práci s daty, věrnostních
programech anebo cílené komunikací se hovořilo v rámci akce Leaders Talks
Online.
O businessové transformací retailu, efektivní práci s daty, věrnostních
programech anebo cílené komunikací se hovořilo v rámci akce Leaders Talks
Online.
# Aktuality # Retail # Marketing
Kaufland si připomíná dva roky od zavedení své věrnostní karty Kaufland
Card. Její zákazníci nyní tvoří přibližně polovinu z celkového počtu
transakcí.
# Aktuality # TV # Internet & Mobil
Počet zákazníků T-Mobile TV představoval na konci roku 2021 celkem
214 tisíc, což bylo o 13 % více než v roce 2020.
Počet zřízených služeb O2 TV dosáhl včetně předplacených měsíčních
balíčků ke konci září 586 tisíc. Je to meziročně o 17 % víc.
# Aktuality # TV # Internet & Mobil
Počet zákazníků T-Mobile TV představoval na konci třetí letošního
čtvrtletí 210 tisíc.
# Aktuality # Reklama # Retail
Billa v nové kampaní hovoří o promo aktivitách, které mají
zákazníkům ulehčit předvánoční čas.
Operátor O2 startuje od 1. listopadu vánoční kampaň, ve které
zákazníkům nabízí tisíc korun slevu na produkty v nabídce O2.
Devět z deseti Čechů zajímá země původu produktů, ukazuje výzkum
Nielsen Admosphere. Kaufland vede žebříček inzerentů z řad
širokosortimentních řetězců.
O2 TV evidovala na konci prvního čtvrtletí 563 tisíc zákazníků, což
bylo meziročně o 23 % víc.
O2 TV pokračovala i v loňském roce v rozšiřování počtu svých
předplatitelů.