Media Guru

Zachrání církev český reklamní průmysl?

Americká církev investuje 20 milionů USD na podporu loajality ke své značce!

Ne 7. června 2009 22:41 1 min Sdílet

# Reklama

Americká evangelická církev metodistická si, na základě dlouhodobého úbytku oveček, udělala marketingovou analýzu, ze které vyšlo, že "loajalita ke značce dlouhodobě klesá". S heslem "Přehodnoť církev" tak v příštích letech nalije do médií 20 milionů USD za reklamu. Kampaň bude komplexní - půjde do televize, do tisku, do internetu a bude využívat i novinky jako Facebook, Twitter, atp. Sugestivní video níže dokládá, že by to vůbec nemuselo dopadnout špatně.

Myslím, že by stálo za to, aby celá naše branže konvertovala a začala se také modlit. MODLEME SE, aby i česká církev podpořila pár miliardami stagnující investice do reklamy a médií.

Vždyť kdo jiný má tak slabý Share of Voice? Kdo jiný dlouhodobě ztrácí Share of Market? A kdo jiný na to má?

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.