YouTube upravil řazení obsahu ve Smart TV

Při příležitosti dvacátého výročí online video platformy YouTube došlo k výraznějším změnám v řazení obsahu, v jakém ho vidí diváci na televizorech připojených k internetu.

Ne 11. května 2025 07:30 1 min Sdílet

# Aktuality # Internet & Mobil

/media/1d5kkasg/youtube-shorts

Fullscreen Sdílet

/media/1d5kkasg/youtube-shorts

Fullscreen Sdílet

Do popředí vystoupila podcastová sekce, která je nyní jednou z hlavních v úvodním menu. Dříve byla tato kategorie schovaná mezi kategorií „Ostatních“, stejně jako například Zprávy. YouTube tak nyní dává sekci Podcasty podobnou prioritu jako například Hudbě. V podcastové kategorii jsou umístěny nejen odebírané kanály, ale objevuje se tu i doporučení obsahu, který by mohl diváka zaujmout. Algoritmus sleduje chování uživatele a doporučuje mu další obsah dle jeho zájmů.

Zcela nové řazení mají nyní i takzvané Shorty, tedy krátká videa, která mají za cíl vyzdvihnout to nejpodstatnější z daného obsahu, například rozhovoru. Shorts už nejsou zařazena na daném kanálu mezi ostatní videa, ale jsou naopak vypíchnuta na samotný začátek dané stránky, dostávají tak první pozici ještě před ostatními příspěvky. Zároveň to umožňuje divákovi se formou Shorts vrátit i na zajímavý obsah publikovaný v minulosti touto formou. Tvůrci kanálů to pomáhá zvednout svou popularitu.

-lukpol-

# YouTube # YouTube Shorts # smart TV # Shorts

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.