Na co si dát pozor, když se nastavuje kampaň na YouTube
I když se založení kampaně na platformě YouTube může zdát jako
jednoduchá věc, je třeba brát na zřetel mnoho faktorů, upozorňuje David
Hocek z H1.cz.
I když se založení kampaně na platformě YouTube může zdát jako
jednoduchá věc, je třeba brát na zřetel mnoho faktorů, upozorňuje David
Hocek z H1.cz.
Historicky první cenu ADC YouTube Award si odnáší kampaň Martin Morejt jako
reakce Bageterie Boulevard na spot McDonald’s.
Aktuálně našimi produkty pokrýváme zejména snídaně a svačiny, naší
ambicí je dostat se i do dalších fází dne, říká zakladatel značky Big
Boy Alex Koníček.
Nespresso představuje digitální kampaň, ve kterých vystupuje šest umělců
české a slovenské kulturní scény, aby představili novou řadu kávovarů
Vertuo Pop.
Martin Mikyska alias Mikýř je tváří nové herní sestavy e-shopu CZC.
Příspěvky od influencerů na sociálních sítích vyvolají zájem
o propagovaný produkt či službu až u 81 % spotřebitelů.
Rostoucími sociálními sítěmi jsou v Česku TikTok, Snapchat, Twitter,
Pinterest a LinkedIn, ukazuje Datareportal.
Soutěž ADC Czech Creative Awards vyhlásí speciální cenu společně se
svým generálním partnerem – YouTube.