WPP opouští značku GroupM, mění ji na WPP Media

WPP přejmenovává GroupM na WPP Media, změnou chce reflektovat éru umělé inteligence.

Čt 29. května 2025 14:05 2 min Sdílet

# Reklama

/media/iesdvnas/wpp-media

Fullscreen Sdílet

/media/iesdvnas/wpp-media

Fullscreen Sdílet

Skupina WPP oznámila přejmenování své globální mediální divize z  GroupM na WPP Media. Změna má reflektovat strategii sjednocení nabídek v oblasti médií, dat a technologií v reakci na rostoucí poptávku po integrovaných marketingových službách, zdůvodnila komunikační společnost. O změně už delší dobu spekulovala zahraniční média. 

WPP Media tak nově zastřešuje značky Mindshare, Wavemaker a EssenceMediacom, které podle WPP zůstávají zachovány, ale operují v rámci jednotné technologické a provozní struktury. Mají klientům poskytovat dedikované týmy v rámci WPP Media, a využívat přitom společných kapacit, technologií i podpůrných funkcí.

Základ nové nabídky tvoří WPP Open, AI-poháněná platforma pro plánování, produkci a optimalizaci kampaní, do které WPP investuje 300 milionů liber ročně. Klientům má nabídnout personalizaci, využití dat a integrované workflow od kreativy po doručení médií.

WPP Media spravuje více než 60 miliard USD mediálních investic ročně. Cílem nové struktury je nabídnout jednodušší a efektivnější servis propojený s technologiemi a daty napříč marketingovým řetězcem.

Změnu doprovází nová B2B kampaň „Transforming How We Create", zaměřená na marketingové manažery a prezentující možnosti WPP Open v oblasti AI a automatizace.

-mav-

# rebranding # umělá inteligence # GroupM # AI # WPP Media

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.