Příjmy z reklamy sociálním médiím rostou, boduje Reddit
Hlavní sociální platformy oznámily za letošní třetí čtvrtletí
dvojnásobný růst reklamních výnosů, Reddit si meziročně připsal
o 56 % více.
Hlavní sociální platformy oznámily za letošní třetí čtvrtletí
dvojnásobný růst reklamních výnosů, Reddit si meziročně připsal
o 56 % více.
Lidé starší 60 let se postupně přesouvají k digitálnímu obsahu,
značky na to však zatím neumí reagovat.
Dva z pěti spotřebitelů na světě patří mezi aktivní hráče.
Zadavatelé však reklamní příležitost příliš nevyužívají.
Globálně by měla reklama v podcastech dosáhnout letos hodnoty čtyř
miliard dolarů. K oslovení nových posluchačů může pomoci YouTube.
Značky, kterým se podaří začlenit do svých produktů a služeb určitý
rituál, dokážou navázat se spotřebiteli bližší emocionální vztah.
Z pohledu reklamních investic mají být podle prognózy Warc dopady
Covid-19 mírnější v onlinových médiích.