• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/wfne3v22/jak-se-nám-to-mohlo-stát_bohemia-motion-pictures

# Internet & Mobil # TV

„Šedá zóna streamu“ žije dál, dopadá na Oneplay i Prima+

/media/13351/premierleague_shutterstock

# TV

Oneplay se dohodl s Canal+, přináší kompletní Premier League i WTA

/media/i55n1scl/shudu_gram

# Marketing # Výzkum

AI influenceři jsou na vzestupu, zájem o ně je však rozporuplný

/media/ijbbukoa/zradci-2025-6

# Aktuality # TV # Internet & Mobil

Druhá řada Zrádců půjde nově do kin, nabídne i aftershow a podcasty

/media/da5fyd3m/tk-prima-2025

# TV

Prima na podzim: Seriály Polabí a Mladá krev, noví Zrádci i návrat Ano, šéfe!

/media/1wpp43rh/liberske-lahudky

# Aktuality # Retail

Libeřské lahůdky otevřely v novém konceptu na Hlavním nádraží v Praze

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Výzkum

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV
    • Internet & Mobil
    • Tisk
    • Rádio
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Výzkum
    • Lidé
    • Speciály
    • Slovensko
    • Retail
    • Udržitelnost
  • Mediální slovník
    • Mediální plánování
    • Marketing
    • Internet & Mobil
    • Ostatní
    • Reklama
    • Tisk
    • OOH
    • Rádio
    • TV
    • Byznys
    • Polygrafie
    • Kina
    • Výzkum
  • Infografiky
  • Podcasty
    • OMG Podcast
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Všechny
  • Aktuality
  • TV
  • Internet & Mobil
  • Tisk
  • Rádio
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Výzkum
  • Lidé
  • Speciály
  • Slovensko
  • Retail
  • Udržitelnost

Výzkum

Přejít na články

/media/zormhkpn/rss_nielsen

# Výzkum

Studie: Většina Čechů neplánuje platit za online zpravodajství

Pá 25. dubna 2025 07:25 4 min

Procento lidí, kteří jsou v Česku ochotni platit za zpravodajství na internetu, se příliš nezvyšuje. Velká většina platit za zpravodajství neplánuje, vyplývá z nové studie ResSolution Group a Nielsen.

/media/3edlqedy/etika-politika-apra-vyzkum

# Výzkum # Reklama # PR

Většina Čechů vnímá politické kampaně jako neetické

St 16. dubna 2025 15:25 4 min

Drtivá většina respondentů si myslí, že v Česku politické kampaně eticky vedeny nejsou. Dvě třetiny vnímají, že se situace zhoršila v posledních letech, vyplývá z výzkumu NMS Market Research.

/media/zn0p4dtx/nabytek_nakup_unsplash

# Marketing # Výzkum

Nejznámějším prodejcem nábytku je Ikea. O výkupu by Češi uvažovali

Út 15. dubna 2025 06:50 3 min

Přestože většina Čechů nemá zkušenost s výkupem starého či použitého nábytku, téměř 70 % respondentů by o této možnosti uvažovalo, zjistil průzkum ResSolution Group.

/media/rsfa1vly/ato_hyncica_jordan

# TV # Výzkum

Vítězem tendru na měření TV mimo domov je ResSolution Group

Po 14. dubna 2025 09:40 3 min

ATO podepsalo kontrakt na realizaci mobilního měření TV sledovanosti s agenturou ResSolution Group.

/media/16480/video_svod_shutterstock

# Výzkum # TV

Volba levnějších VOD služeb je v Evropě čím dál častější

Ne 13. dubna 2025 08:25 2 min

Snaha ušetřit se čím dál více projevuje i v mediálním chování. Evropané, kteří mají průměrně dvě placené předplatné SVOD služeb, se snaží najít jejich levnější varianty.

/media/16951/shutterstock_udržitelnost_2

# Udržitelnost # Výzkum # Marketing

Dvě třetiny Čechů nedůvěřuje tvrzením firem o udržitelnosti

St 2. dubna 2025 07:15 3 min

Většina tuzemské populace není k tvrzením o udržitelných aktivitách firem příliš důvěřivá. Ekologické produkty a služby jsou podle ní drahé. 

/media/o2dm05vg/teenagers

# Marketing # Výzkum

Generace alfa chce vyčnívat i ovlivňovat své okolí

Út 1. dubna 2025 07:45 3 min

Nastupující generace alfa je v mnohém jiná než předchozí generace Z. Vyčnívat pro ni znamená zapadnout a odmítá se nechat omezovat různými očekáváními.

/media/xkeoagd3/reklama_cica_cola

# Reklama # Výzkum

Češi a reklama: Mladí kupují častěji podle sítí, starší podle TV a letáků

Po 31. března 2025 07:15 3 min

Mladí lidé se při nákupech řídí častěji reklamou na sociálních sítích, zatímco starší generace dává přednost televizním spotům a letákům. Vyplývá to z nové vlny výzkumu Češi a reklama.

/media/bnhdchoz/retail-summit_t-prouza

# Retail # Výzkum

Zdraví je pro Čechy důležitější, retail by tomu měl jít naproti

Čt 27. března 2025 13:00 5 min

Retail ovlivňuje mnoho trendů, kromě technologického rozvoje a důrazu na udržitelnosti je vidět, že roste poptávka po potravinách pro zdraví, zaznělo na konferenci Retail Summit.

/media/3kvbuwjk/media_video_social_unsplash

# Výzkum # TV

Placené VOD pod tlakem: ceny rostou, generace Z sleduje video na sítích

St 26. března 2025 12:55 4 min

Obsah na streamovacích placených službách se zdá být uživatelům drahý, především mladší generace Z tráví více času sledováním videí na sociálních platformách. Ukazuje to nová zpráva popisující mediální digitální trendy od Deloitte.

Načíst další

Nejnovější články

Článek

/media/rj1fbafo/planeo

Planeo v novém konceptu ukazuje značku s „lidskou tváří"

/media/9798/radio_studio

Radiožurnál i Blaník potvrzují vedoucí pozice, posílil Impuls

/media/1o5f3ppn/strakaty_zradci-jpg

Ve druhé řadě reality Zrádci si zahraje i Brzobohatá a Strakatý

/media/dnbiw0om/vodafone-prodejna

Vodafone pro mediální nákup pokračuje s agenturou Dentsu

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

TODO

Nastavení preferencí

Technické cookies

TODO

Analytické cookies

TODO

Marketingové cookies

TODO