# Aktuality # Reklama # Výzkum
Nej herec v reklamě: Hynek Čermák, maskot: Pat a Mat
Nejlepším hercem v reklamě 2024 je Hynek Čermák, z maskotů bodují Pat
a Mat, ukazuje nový ročník ankety.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Nejlepším hercem v reklamě 2024 je Hynek Čermák, z maskotů bodují Pat
a Mat, ukazuje nový ročník ankety.
Oproti loňskému roku se v Česku zvýšil podíl lidí, kteří se obávají
o svobodu médií, ukazuje letošní ročník průzkumu Media Freedom
Poll 2025.
Obsah přímo na míru svým potřebám vyhledává na sociálních sítích
generace Z, vyplývá to z nového průzkumu společnosti Meta.
# Aktuality # Marketing # Výzkum
Svátek matek připadá letos na 11. května, přejí k němu tři děti ze
čtyř a ve 13 % případů na ně nezapomínají ani partneři.
# Aktuality # Marketing # Výzkum
Zápasy v rámci nadcházejícího mistrovství světa v ledním hokeji si
nenechá jíž 68 % Čechů.
Provozovatelé volnočasových konceptů uzavřeli loni o 15 % více
nájemních smluv a obsadili o 20 % více plochy než v předchozím roce.
S pozitivním vývojem ekonomiky se zlepšuje i spotřebitelská důvěra a
ochota Čechů utrácet za prémiové produkty, vyplývá z průzkumu NIQ.
Útoky na novináře pokládají za skutečnou hrozbu pro svobodu tisku téměř
čtyři pětiny novinářů, kteří se zapojili do výzkumu Ipsos pro tuzemskou
pobočku Mezinárodního tiskového institutu (CZ IPI).
Návštěvnost regionálních obchodních center loni meziročně vzrostla
o 1,2 %, obraty zaznamenaly meziroční růst o 4 %.
Až 40 % Čechů ve věku 15–49 let využilo alespoň občas nástrojů
umělé inteligence (AI) k vyhledávání na internetu, zjistil výzkum OMG
Research.