Pětina českých uživatelů SVOD za služby neplatí
				Pětina uživatelů placených služeb videa na vyžádání (SVOD) využívá
v Česku k přístupu k obsahu sdílených hesel. Data přináší výzkum
Atmedia index.
		
		
	
				Pětina uživatelů placených služeb videa na vyžádání (SVOD) využívá
v Česku k přístupu k obsahu sdílených hesel. Data přináší výzkum
Atmedia index.
		
		
	
# Výzkum # Internet & Mobil # Rádio
				Drtivá většina posluchačů podcastů poslouchá ty, které jsou zdarma. Za
nějaké podcasty platí devět procent z těch, kteří podcasty poslouchají,
vyplývá z výzkumu ResSolution Group.
		
		
	
				Asociace komunikačních agentur (AKA) a Asociace mediálních agentur (ASMEA)
zveřejňují ve spolupráci s ResSolution Group odhad vývoje čistých
marketingových investic na českém trhu.
		
		
	
				Ipsos navazuje partnerství s Českou asociací umělé inteligence, cílem je
edukace o možnostech AI na českém trhu. 
		
		
	
				Trh výzkumných agentur, které jsou sdruženy v organizaci SIMAR, se v roce
2023 meziročně zvýšil o 5 %. V pořadí velikosti výzkumných agentur
podle obratu vede NielsenIQ.
		
		
	
				Reklamy na doplňky stravy nepovažují Češi za důvěryhodné, nakupují je
hlavně podle předchozí zkušenosti. 
		
		
	
# Aktuality # Reklama # Výzkum
				V kategorii vitamínů, minerálů a potravinových doplňků je za uplynulý
rok nejsilnějším inzerentem společnost Simply You Pharmaceuticals. 
 
		
		
	
				Průzkum veřejného mínění v zemích V4 odhalil měnící se postoje ke
svobodě médií ve střední Evropě v souvislosti s politickými změnami a obavami z ruského vlivu.
		
		
	
				Influencer marketingu věří zadavatelé stále více, raději dnes
spolupracují s menšími influencery a do přípravy zapojují i AI.
Influencer marketing přitom stále roste, naznačují tuzemské i globální
odhady.
		
		
	
				Kromě šíře obchodů v obchodních centrech důležité i pohodlí, a to
jak při nákupech, tak parkování.