• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Výzkum

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Výzkum

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV # Výzkum

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Výzkum

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV
    • Internet & Mobil
    • Tisk
    • Rádio
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Výzkum
    • Lidé
    • Speciály
    • Slovensko
    • Retail
    • Udržitelnost
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Všechny
  • Aktuality
  • TV
  • Internet & Mobil
  • Tisk
  • Rádio
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Výzkum
  • Lidé
  • Speciály
  • Slovensko
  • Retail
  • Udržitelnost

Výzkum

Přejít na články

/media/20571/vod_video_shutterstock

# TV # Výzkum

Pětina českých uživatelů SVOD za služby neplatí

St 22. května 2024 14:50 3 min

Pětina uživatelů placených služeb videa na vyžádání (SVOD) využívá v Česku k přístupu k obsahu sdílených hesel. Data přináší výzkum Atmedia index.

/media/54upewhz/podcast_unsplash

# Výzkum # Internet & Mobil # Rádio

Za podcasty platí necelá desetina jejich českých posluchačů

Út 14. května 2024 07:05 4 min

Drtivá většina posluchačů podcastů poslouchá ty, které jsou zdarma. Za nějaké podcasty platí devět procent z těch, kteří podcasty poslouchají, vyplývá z výzkumu ResSolution Group.

/media/18246/penize-czk_shutterstock

# Reklama # Výzkum

AKA: Čisté investice do reklamy letos vzrostou o 8 %, loni byly vyšší o 12 %

Po 6. května 2024 14:00 6 min

Asociace komunikačních agentur (AKA) a Asociace mediálních agentur (ASMEA) zveřejňují ve spolupráci s ResSolution Group odhad vývoje čistých marketingových investic na českém trhu.

/media/yccoutuo/artificial-inteligence_ai_-unsplash

# Aktuality # Výzkum

Ipsos je partnerem České asociace umělé inteligence

So 4. května 2024 07:55 2 min

Ipsos navazuje partnerství s Českou asociací umělé inteligence, cílem je edukace o možnostech AI na českém trhu. 

/media/26268/vyzkum_freepik

# Výzkum

Obrat výzkumných agentur rostl, na čelo se dostala NielsenIQ

St 1. května 2024 07:05 2 min

Trh výzkumných agentur, které jsou sdruženy v organizaci SIMAR, se v roce 2023 meziročně zvýšil o 5 %. V pořadí velikosti výzkumných agentur podle obratu vede NielsenIQ.

/media/21862/zdravi_leky_piluky_unsplash

# Reklama # Výzkum

Reklamám na doplňky stravy Češi nedůvěřují, zejména na sítích

So 27. dubna 2024 08:10 3 min

Reklamy na doplňky stravy nepovažují Češi za důvěryhodné, nakupují je hlavně podle předchozí zkušenosti. 

/media/mkvpamuu/clavin

# Aktuality # Reklama # Výzkum

Z doplňků stravy nejvíce inzeruje Simply You Pharmaceuticals

Pá 26. dubna 2024 13:10 1 min

V kategorii vitamínů, minerálů a potravinových doplňků je za uplynulý rok nejsilnějším inzerentem společnost Simply You Pharmaceuticals. 

/media/13133/novinari_shutterstock

# Tisk # Výzkum

Vnímání důležitosti politické nezávislosti médií se v Česku snižuje

Čt 25. dubna 2024 14:05 3 min

Průzkum veřejného mínění v zemích V4 odhalil měnící se postoje ke svobodě médií ve střední Evropě v souvislosti s politickými změnami a obavami z ruského vlivu.

/media/2kynfcni/influencer-marketing_freepik

# Marketing # Výzkum

Objem influencer marketingu se v Česku odhaduje na 1,5 mld. Kč

Út 23. dubna 2024 18:05 4 min

Influencer marketingu věří zadavatelé stále více, raději dnes spolupracují s menšími influencery a do přípravy zapojují i AI. Influencer marketing přitom stále roste, naznačují tuzemské i globální odhady.

/media/hqtfpsm1/oc-olympia-plzeň

# Aktuality # Retail # Výzkum

Lidé u obchodních center oceňují šíři obchodů i pohodlí

Ne 21. dubna 2024 07:35 4 min

Kromě šíře obchodů v obchodních centrech důležité i pohodlí, a to jak při nákupech, tak parkování. 

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.