• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Výzkum

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Výzkum

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV # Výzkum

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Výzkum

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV
    • Internet & Mobil
    • Tisk
    • Rádio
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Výzkum
    • Lidé
    • Speciály
    • Slovensko
    • Retail
    • Udržitelnost
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Všechny
  • Aktuality
  • TV
  • Internet & Mobil
  • Tisk
  • Rádio
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Výzkum
  • Lidé
  • Speciály
  • Slovensko
  • Retail
  • Udržitelnost

Výzkum

Přejít na články

/media/amxjkjkr/hotel_interier_pixabay

# Aktuality # Reklama # Výzkum

Největším inzerentem v segmentu hotelů je Green Paradise

St 10. července 2024 10:00 1 min

Výzkumná agentura Nielsen připravila přehled nejsilnějších inzerentů ze segmentu hotelů.

/media/17761/penize_euro_shutterstock

# Reklama # Výzkum

Trh s reklamou letos celosvětově poroste o desetinu

St 10. července 2024 06:55 4 min

Aktualizovaná zpráva společnosti Magna o vývoji reklamních investic přináší pro média optimističtější zprávy, píše Pavel Koreň.

/media/iryfullr/lide_people_pixabay

# Výzkum

Životní úroveň hodnotí většina Čechů jako dobrou

So 6. července 2024 07:55 3 min

Téměř 60 % české populace hodnotí svou životní úroveň jako dobrou. Zároveň se snížilo množství kritických očekávání o vývoji ekonomické situace země, ukazuje výzkum CVVM.

/media/3y4iv0k2/dovolena_freepik

# Marketing # Výzkum

Na dovolenou letos pojedou skoro dvě třetiny Čechů

Čt 4. července 2024 06:55 5 min

Do zahraničí na dovolenou se chystají dvě pětiny Čechů, nejčastěji jezdí k moři nebo za poznáním.

/media/22172/bauhaus_kotek

# Reklama # Výzkum

Reklamou Čechy oslovily Bauhaus, Birell a Mastercard

Út 2. července 2024 07:15 2 min

Z 60 vybraných loňských reklam rezonovaly mezi Čechy podle Ipsosu nejvíce značky Bauhaus, Birell a Mastercard.

/media/5222/grafy

# Výzkum

Výzkum: Dezinformacím se věří více na Slovensku než v Česku

Pá 28. června 2024 01:00 2 min

Dezinformacím věří v Česku až pětina lidí, vyplývá z průzkumu agentury MNForce. Na Slovensku ale lidé dezinformacím věří více než v Česku.

/media/25648/umela-inteligence_ai_pixabay

# Výzkum # Aktuality

Češi stále preferují v médiích lidské hlasy více než ty umělé

Út 25. června 2024 06:45 2 min

V české populaci stále převažuje negativní vnímání využití umělé inteligence v médiích nad pozitivním. Ukazuje to nová vlna výzkumu zaměřeného na umělou inteligenci v české společnosti od agentury Ipsos a FSV UK.

/media/18960/tv-video-na-vyzadani_shutterstock

# TV # Výzkum

Využívanost televizoru k „netelevizním" aktivitám roste

Po 24. června 2024 06:55 3 min

Se zvyšujícím se počtem televizorů připojených k internetu se zvyšuje i čas věnovaný na televizoru jiným aktivitám, než je sledování TV vysílání.

/media/yagfyt21/mikyr_survivor_tv-nova

# Internet & Mobil # Výzkum

Influencer monitor: Mikýře vytáhla show Survivor za Kovyho

St 19. června 2024 06:45 4 min

Survivor vynesl Mikýře na přední příčky nejznámějších tuzemských influencerů, vyplývá z pravidelného průzkumu FPH VŠE Influencer monitor.

/media/1z1liq34/novinari_pixabay

# TV # Internet & Mobil # Tisk # Rádio # Výzkum

Sledovanost zpráv v Česku klesá ve všech mediatypech

Út 18. června 2024 06:55 4 min

Češi nejčastěji získávají zprávy z internetu a TV zpravodajství. I z těchto hlavních kanálů ale sledovanost zpravodajství klesá. Platí to přitom i pro sociální média, ukazuje nová zpráva Digital News Report od Reuters Institute.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.