# Aktuality # Reklama # Výzkum
Největším inzerentem v segmentu hotelů je Green Paradise
				Výzkumná agentura Nielsen připravila přehled nejsilnějších inzerentů ze
segmentu hotelů.
		
		
	
# Aktuality # Reklama # Výzkum
				Výzkumná agentura Nielsen připravila přehled nejsilnějších inzerentů ze
segmentu hotelů.
		
		
	
				Aktualizovaná zpráva společnosti Magna o vývoji reklamních investic
přináší pro média optimističtější zprávy, píše Pavel Koreň.
		
		
	
				Téměř 60 % české populace hodnotí svou životní úroveň jako dobrou.
Zároveň se snížilo množství kritických očekávání o vývoji
ekonomické situace země, ukazuje výzkum CVVM.
		
		
	
				Do zahraničí na dovolenou se chystají dvě pětiny Čechů, nejčastěji
jezdí k moři nebo za poznáním.
		
		
	
				Z 60 vybraných loňských reklam rezonovaly mezi Čechy podle Ipsosu nejvíce
značky Bauhaus, Birell a Mastercard.
		
		
	
				Dezinformacím věří v Česku až pětina lidí, vyplývá z průzkumu
agentury MNForce. Na Slovensku ale lidé dezinformacím věří více než
v Česku.
		
		
	
				V české populaci stále převažuje negativní vnímání využití umělé
inteligence v médiích nad pozitivním. Ukazuje to nová vlna výzkumu
zaměřeného na umělou inteligenci v české společnosti od agentury Ipsos a FSV UK.
		
		
	
				Se zvyšujícím se počtem televizorů připojených k internetu se zvyšuje
i čas věnovaný na televizoru jiným aktivitám, než je sledování TV
vysílání.
		
		
	
				Survivor vynesl Mikýře na přední příčky nejznámějších tuzemských
influencerů, vyplývá z pravidelného průzkumu FPH VŠE Influencer monitor.
		
		
	
# TV # Internet & Mobil # Tisk # Rádio # Výzkum
				Češi nejčastěji získávají zprávy z internetu a TV zpravodajství.
I z těchto hlavních kanálů ale sledovanost zpravodajství klesá. Platí
to přitom i pro sociální média, ukazuje nová zpráva Digital News Report
od Reuters Institute.