Budoucnost průzkumu trhu: Člověk versus technologie?
Co ukazuje využití umělé inteligence v segmentu průzkumu trhu?
O současnosti, trendech i očekáváních píše Peter Varga z Market Vision
Slovakia.
Co ukazuje využití umělé inteligence v segmentu průzkumu trhu?
O současnosti, trendech i očekáváních píše Peter Varga z Market Vision
Slovakia.
Češi často mění předplatné streamingových služeb a platí méně než
uživatelé v jiných zemích střední a východní Evropy, vyplývá ze
studie WPP Media.
Vydavatelé začali poptávat agentury pro realizaci další vlny výzkumu
čtenosti Media projektu. Vedle deklaratorní části se zajímají
i o možnosti zkoumání kvality čtení prostřednictvím pokročilých
technologií.
Necelá polovina studentů starších 18 let si myslí, že česká média jsou
důvěryhodná, 10 % má opačný názor, vyplývá to z průzkumu GTS Alive,
vydávající ISIC.
# Výzkum # Marketing # Reklama
Maskoti značek jsou Čechům v reklamách spíše sympatičtí, ale k nákupu
je většinou nepřesvědčí, ukazují výsledky reprezentativního výzkumu
MNForce.
# TV # Rádio # Internet & Mobil # Výzkum
Čeští voliči a média: ANO má zastoupení u diváků TV Barrandov, SPOLU
na ČT24, SPD na Facebooku, ukazuje výzkum NADA.
U televizního programu patří mezi nejpalčivější problémy nedostatek
kvalitních pořadů a neustálé opakování těch starých.
Zatím svého nejvyššího obratu dosáhly v loňském roce tuzemské
výzkumné agentury, popisuje zpráva oborového sdružení SIMAR.