• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Výzkum

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Výzkum

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV # Výzkum

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Výzkum

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV
    • Internet & Mobil
    • Tisk
    • Rádio
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Výzkum
    • Lidé
    • Speciály
    • Slovensko
    • Retail
    • Udržitelnost
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Všechny
  • Aktuality
  • TV
  • Internet & Mobil
  • Tisk
  • Rádio
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Výzkum
  • Lidé
  • Speciály
  • Slovensko
  • Retail
  • Udržitelnost

Výzkum

Přejít na články

/media/0ozb2at2/freepik_babyboomer_close-up-senior-man-using-digital-tablet

# Výzkum

Baby Boomers tráví na internetu polovinu svého času s médii

Pá 18. října 2024 00:05 3 min

Lidé starší 60 let se postupně přesouvají k digitálnímu obsahu, značky na to však zatím neumí reagovat.

/media/7601/bata_flaship_3

# Aktuality # Výzkum # Reklama

NADA: Z obuvi nejvíc inzeruje Deichmann, nejznámější je Baťa

Čt 17. října 2024 11:30 2 min

Nejznámějšími značkami v segmentu prodejců obuvi jsou Baťa a Deichmann s více než 90% znalostí. Druhý z uvedených pak investuje do reklamy nejvíce. Srovnání přináší NADA.

/media/15035/shoppinglist_shutterstock

# Aktuality # Retail # Výzkum

Mastercard: Evropané změnili po pandemii nákupní rytmus

St 16. října 2024 09:30 3 min

V restauracích večeří lidé dříve, nákupy potravin a péči o sebe sama přesouvají na pracovní dny, ukazují data Mastercardu. 

/media/dpbbizfb/online_internet_reklama_unsplash

# Internet & Mobil # Výzkum

Internetové reklamě se vyhýbá téměř 40 % českých uživatelů

St 16. října 2024 06:45 4 min

Nejčastějším způsobem je blokování internetové reklamy pomocí AdBlocku. Na druhou stranu necelých 60 % českých uživatelů internetu reklamy neblokuje ani si neplatí za jejich nezobrazování. Data přináší výzkum ResSolution Group.

/media/13230/gaming_shutterstock

# Reklama # Výzkum

PwC: V Česku rychle porostou internet a gaming, TV a rádio pomaleji

Po 14. října 2024 07:00 5 min

V Česku se bude i v následujících letech dařit především reklamě na internetu, televize a rádio budou růst jen zvolna, vyplývá ze studie PwC. 

/media/9256/chatbot_shutterstock

# Marketing # Výzkum

Osobní zkušenost s chatboty a voiceboty má většina Čechů

So 12. října 2024 07:45 4 min

S komunikací s chatboty, voiceboty či virtuálními asistenty má osobní zkušenost 74 % Čechů.

/media/xsegbbsv/ladislav-procházka_toxin_ceo

# Aktuality # Výzkum

Toxin spouští zahraniční monitoring médií ve více než 120 zemích

Čt 10. října 2024 14:15 2 min

Společnost Toxin spouští zahraniční monitoring médií ve více než 120 zemích. 

/media/ytibknd2/udrzitelnost_ekologie_freepik

# Marketing # Výzkum # Udržitelnost # Aktuality

Většina spotřebitelů vnímá udržitelnost firem jako greenwashing

So 5. října 2024 07:50 4 min

Více než polovina si myslí, že aktivity firem v oblasti udržitelnosti jsou pouhým greenwashingem. 

/media/pf3ceqwe/vetrna-elektrarna_pixabay

# Udržitelnost # Výzkum # Aktuality

České domácnosti se do dekarbonizace nehrnou, bojí se zdražení

Pá 4. října 2024 06:55 3 min

Přechod na jiný typ energie skutečně plánuje pouze devět procent domácností, ukazuje výzkum Knowlimits Group.

/media/a3dle1ah/vodafone_vyzkum

# Výzkum

Shein už ne, radši second-hand. Vodafone se ptal teenagerů

Čt 3. října 2024 13:20 6 min

Vodafone zjišťoval názory generace Z na rychlou módu. Data zveřejnil společně s debatou s trojicí teenagerů.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.