• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/13351/premierleague_shutterstock

# TV

Oneplay se dohodl s Canal+, přináší kompletní Premier League i WTA

/media/ijbbukoa/zradci-2025-6

# Aktuality # TV # Internet & Mobil

Druhá řada Zrádců půjde nově do kin, nabídne i aftershow a podcasty

/media/da5fyd3m/tk-prima-2025

# TV

Prima na podzim: Seriály Polabí a Mladá krev, noví Zrádci i návrat Ano, šéfe!

/media/1wpp43rh/liberske-lahudky

# Aktuality # Retail

Libeřské lahůdky otevřely v novém konceptu na Hlavním nádraží v Praze

/media/21775/canalsport_studio

# Aktuality # TV

Canal+ Sport chystá pro Premier League několik novinek

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

# TV

Nova na podzim: Bratři a sestry, Milionáři, Jáma lvová či Metoda Markovič

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Výzkum

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV
    • Internet & Mobil
    • Tisk
    • Rádio
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Výzkum
    • Lidé
    • Speciály
    • Slovensko
    • Retail
    • Udržitelnost
  • Mediální slovník
    • Mediální plánování
    • Marketing
    • Internet & Mobil
    • Ostatní
    • Reklama
    • Tisk
    • OOH
    • Rádio
    • TV
    • Byznys
    • Polygrafie
    • Kina
    • Výzkum
  • Infografiky
  • Podcasty
    • OMG Podcast
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Všechny
  • Aktuality
  • TV
  • Internet & Mobil
  • Tisk
  • Rádio
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Výzkum
  • Lidé
  • Speciály
  • Slovensko
  • Retail
  • Udržitelnost

Výzkum

Přejít na články

/media/zbjns35u/ecommerce_vanoce_freepik

# Aktuality # Retail # Výzkum

Češi plánují online nákupy dárků ve velkém už v listopadu

So 9. listopadu 2024 12:00 3 min

Za dárky na internetu plánují Češi utratit víc než v kamenných obchodech, většinou do 10 tisíc korun, ukazuje průzkum APEK. 

/media/12133/delivery_shutterstock

# Retail # Výzkum # Marketing

Češi víc využívají rozvoz potravin, častěji chodí do restaurací

So 9. listopadu 2024 07:35 2 min

Obliba rozvozu potravin u českých spotřebitelů letos vzrostla, o něco více než před dvěma lety chodí také do restaurací, vyplývá ze studie výzkumné agentury Ipsos. 

/media/mutobwwl/eva-hekrlova

# Aktuality # Výzkum # Lidé

Tazatelskou síť v ResSolution Group vede Eva Hekrlová

Pá 8. listopadu 2024 12:30 2 min

Eva Hekrlová přebírá vedení veškerých tazatelských aktivit výzkumné agentury ResSolution Group.

/media/rhmkcnio/ecommerce_vanoce_freepik

# Aktuality # Retail # Výzkum

Vánoční dárky v e-shopech objedná 80 % Čechů

Čt 7. listopadu 2024 06:25 2 min

Alespoň jeden dárek na internetu objedná 80 % jeho uživatelů, vyplývá z výzkumu APEKu. 

/media/15832/noviny-a-online

# Výzkum

Češi hledají informace nejvíce na internetu, poté v televizi

St 6. listopadu 2024 06:30 3 min

Češi hledají informace nejvíce na online médiích a v televizi, sociální sítě využívá třetina lidí v Česku, ukázal výzkum NMS Market Research.

/media/gcvjrpyb/voyo_uzivatelske-profily

# Výzkum # TV

Případová studie: Voyu se daří tam, kde Netflix ztrácí

Po 4. listopadu 2024 07:10 3 min

VOD služba Voyo dokázala zabrat místo tam, kde má na českém trhu zahraniční Netflix nedostatky, ukazuje případová studie agentury Ipsos. 

/media/nk5dfp2j/lide_generace_pixabay

# Výzkum

Pohledy generací na sebe: Mladší jsou sebevědomější, starší spokojenější

Ne 3. listopadu 2024 07:50 4 min

Mladší generace Y a Z dokážou starší generace častěji za něco pochválit, než je tomu obráceně. Ukazuje to výzkum agentury Stem/Mark, který zjišťoval, jak se generace vnímají navzájem.

/media/24957/halloween_pixabay

# Aktuality # Výzkum

Průzkum: Dušičky v Česku jasně dominují nad Halloweenem

Ne 3. listopadu 2024 07:45 2 min

Více než polovina Čechů si připomíná v tomto období Dušičky, jen Halloween slaví 3 % a oba svátky 18 %, vyplývá z průzkumu řetězce Billa.

/media/7415/lidl_image-foto

# Marketing # Výzkum

Nejbližší značky pro Čechy jsou Lidl, YouTube a Dr.Max

St 30. října 2024 07:00 4 min

Až 13 % značek na tuzemském trhu vnímají Češi jako blízké, nejbližší jim je Lidl, YouTube nebo Dr.Max, vyplývá z průzkumu Ipsosu. 

/media/kffd34gv/knowtools_slider

# Aktuality # Reklama # Výzkum

Knowlimits vyvinula vlastní plánovací software

Út 29. října 2024 10:35 3 min

Mediální skupina Knowlimits vyvinula vlastní strategické plánovací nástroje Know.tools.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek

/media/rj1fbafo/planeo

Planeo v novém konceptu ukazuje značku s „lidskou tváří"

/media/9798/radio_studio

Radiožurnál i Blaník potvrzují vedoucí pozice, posílil Impuls

/media/1o5f3ppn/strakaty_zradci-jpg

Ve druhé řadě reality Zrádci si zahraje i Brzobohatá a Strakatý

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.