• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/13351/premierleague_shutterstock

# TV

Oneplay se dohodl s Canal+, přináší kompletní Premier League i WTA

/media/i55n1scl/shudu_gram

# Marketing # Výzkum

AI influenceři jsou na vzestupu, zájem o ně je však rozporuplný

/media/ijbbukoa/zradci-2025-6

# Aktuality # TV # Internet & Mobil

Druhá řada Zrádců půjde nově do kin, nabídne i aftershow a podcasty

/media/da5fyd3m/tk-prima-2025

# TV

Prima na podzim: Seriály Polabí a Mladá krev, noví Zrádci i návrat Ano, šéfe!

/media/1wpp43rh/liberske-lahudky

# Aktuality # Retail

Libeřské lahůdky otevřely v novém konceptu na Hlavním nádraží v Praze

/media/21775/canalsport_studio

# Aktuality # TV

Canal+ Sport chystá pro Premier League několik novinek

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Výzkum

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV
    • Internet & Mobil
    • Tisk
    • Rádio
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Výzkum
    • Lidé
    • Speciály
    • Slovensko
    • Retail
    • Udržitelnost
  • Mediální slovník
    • Mediální plánování
    • Marketing
    • Internet & Mobil
    • Ostatní
    • Reklama
    • Tisk
    • OOH
    • Rádio
    • TV
    • Byznys
    • Polygrafie
    • Kina
    • Výzkum
  • Infografiky
  • Podcasty
    • OMG Podcast
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Všechny
  • Aktuality
  • TV
  • Internet & Mobil
  • Tisk
  • Rádio
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Výzkum
  • Lidé
  • Speciály
  • Slovensko
  • Retail
  • Udržitelnost

Výzkum

Přejít na články

/media/litprjrk/vernostni-karta_zakzanik_pixabay

# Výzkum # Marketing

Věrnostní programy využívají Češi důsledněji než dříve

St 4. prosince 2024 07:15 3 min

Nárůst cen motivoval české spotřebitele k důslednějšímu využívání věrnostních programů. Jejich znalost zároveň za poslední rok vzrostla. Nejčastěji se užívají při nákupu potravin, zjistil výzkum ResSolution Group.

/media/xsmd4uvd/ipsos

# Aktuality # Výzkum

Ipsos potvrzuje svůj zájem o akvizici Kantar Media

Út 3. prosince 2024 16:45 1 min

Výzkumná agentura Ipsos potvrdila, že vede diskuse o možném odkupu konkurenční společnosti Kantar Media. 

/media/egsj2rbe/hokej_freepik

# Marketing # Výzkum

Hokejoví fanoušci se mění, zápasy se sledují více v rodině

Út 3. prosince 2024 07:25 4 min

Sledování ledního hokeje je více rodinnou záležitostí, hokeji se svými partnery fandí až 65 % žen, což otevírá nové komunikační možnosti pro značky.  

/media/k43jndjh/skoda_elroq

# Aktuality # Reklama # Výzkum

Kaspen začíná měřit, jak různé segmenty pracují se značkou

Po 2. prosince 2024 07:05 2 min

Kaspen/Jung von Matt spouští Brand Performance Index, s nímž bude měřit šest průmyslových segmentů. 

/media/21175/live-shopping_shutterstock

# Marketing # Výzkum

Důvěra zákazníků ve firmy je rekordně nízká, AI by využili mladší

Ne 1. prosince 2024 07:50 3 min

Podle průzkumu Salesforce zvyšuje umělá inteligence nároky na značky. AI by před člověkem při nakupování lidé upřednostnili zejména kvůli rychlejší obsluze.

/media/cqjehyyz/freeik_shopping-cart-commerce-graphic-symbol-icon

# Aktuality # Retail # Výzkum

Doba přeje velkým nákupům, přesouvají se online

Pá 29. listopadu 2024 06:45 3 min

Roste počet věrných zákazníků online supermarketů, velké nákupy se stávají racionálnější. 

/media/jnmfadge/zeme_svet_aigenerated_freepik

# Výzkum # Marketing

Svět se mění příliš rychle, lidé u značek hledají jistoty

Čt 28. listopadu 2024 16:00 6 min

Mezi globální trendy, které ovlivňují i české spotřebitele, patří důraz na lokálnost, ochranu životního prostředí nebo komplexní péče o zdraví. 

/media/simkxgw5/steve-hatch-and-stefan-heremans

# Aktuality # Výzkum

CPS GfK se oficiálně přejmenovává na YouGov

Čt 28. listopadu 2024 06:55 2 min

Deset měsíců po převzetí společností YouGov mění výzkumná agentura Consumer Panel Services GfK svůj název. 

/media/k4ti0iwd/freepik_ai_robot_person_aigenerated

# PR # Výzkum

K úspěchu v PR vede propojení technologie a transparentní komunikace

Čt 28. listopadu 2024 06:50 6 min

Příští rok přinese podle reportu skupiny Worldcom Public Relations PR profesionálům nemalé výzvy. Jaké to budou? 

/media/54upewhz/podcast_unsplash

# Rádio # Výzkum

Podcasty poslouchají čtyři miliony lidí, nejvíce mladí

St 27. listopadu 2024 07:30 1 min

Mluvené slovo poslouchá přes internet 46 % tuzemské populace starší 16 let, vyplývá ze zprávy Českého statistického ú­řadu.

Načíst další

Nejnovější články

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek

/media/rj1fbafo/planeo

Planeo v novém konceptu ukazuje značku s „lidskou tváří"

/media/9798/radio_studio

Radiožurnál i Blaník potvrzují vedoucí pozice, posílil Impuls

/media/1o5f3ppn/strakaty_zradci-jpg

Ve druhé řadě reality Zrádci si zahraje i Brzobohatá a Strakatý

/media/dnbiw0om/vodafone-prodejna

Vodafone pro mediální nákup pokračuje s agenturou Dentsu

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.