Generace alfa chce vyčnívat i ovlivňovat své okolí
Nastupující generace alfa je v mnohém jiná než předchozí generace Z.
Vyčnívat pro ni znamená zapadnout a odmítá se nechat omezovat různými
očekáváními.
Nastupující generace alfa je v mnohém jiná než předchozí generace Z.
Vyčnívat pro ni znamená zapadnout a odmítá se nechat omezovat různými
očekáváními.
Mladí lidé se při nákupech řídí častěji reklamou na sociálních
sítích, zatímco starší generace dává přednost televizním spotům a
letákům. Vyplývá to z nové vlny výzkumu Češi a reklama.
Obsah na streamovacích placených službách se zdá být uživatelům drahý,
především mladší generace Z tráví více času sledováním videí na
sociálních platformách. Ukazuje to nová zpráva popisující mediální
digitální trendy od Deloitte.
ResSolution Group si nechala otestovat řešení na mobilní měření médií.
Lze ho využít pro měření v domácnosti i mimo ně. Učinila tak
v souvislosti s tendrem ATO na měření sledovanosti mimo domov.
Kolik lidí letos plánuje dovolenou u moře nebo v tuzemsku a kolik jich
využije služeb cestovní kanceláře, zjišťovala agentura
ResSolution Group.
Dokáže vaše firma správně měřit data a vyhodnocovat je? A opravdu díky
získaným informacím zvyšujete prodeje, optimalizujete náklady? Nebo vám to
v tabulkách pořád nějak nesedí?
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Ze značek pro dentální hygienu patřily k nejsilnějším inzerentům
Parodontax, Elmex a Sensodyne.
Reklama Dove a České filharmonie skórovaly loni nejvíce mezi českými
spotřebiteli, bodovaly však i Fio banka, Benu nebo ČAP, ukazuje analýza
Ipsosu.
Začátek roku v e-shopech přinesl meziročně výrazně vyšší průměrné
útraty spotřebitelů za zboží.
Nejen nově rozšířená data výzkumu Nemonitor o nadnárodní platformy
ukazují na čím dál větší dominanci sociálních platforem a jejich
nezastupitelnost v komunikaci. Ať chceme, nebo ne, píše konzultant
Vítězslav Klement.