APRA chce slušnou předvolební kampaň, předkládá Kodex
Profesní asociace APRA představila pravidla pro férovou politickou komunikaci
s ambicí změnit stávající situaci.
Profesní asociace APRA představila pravidla pro férovou politickou komunikaci
s ambicí změnit stávající situaci.
Drtivá většina respondentů si myslí, že v Česku politické kampaně
eticky vedeny nejsou. Dvě třetiny vnímají, že se situace zhoršila
v posledních letech, vyplývá z výzkumu NMS Market Research.
Značka šperků Furiosa chce místo bolestivého šlehání posílit ženskou
sebedůvěru.
Přestože většina Čechů nemá zkušenost s výkupem starého či
použitého nábytku, téměř 70 % respondentů by o této možnosti
uvažovalo, zjistil průzkum ResSolution Group.
ATO podepsalo kontrakt na realizaci mobilního měření TV sledovanosti
s agenturou ResSolution Group.
Aquapalace Praha klade důraz na detailní zpětnou vazbu zákazníků – od
mystery shoppingu až po okamžité reakce přes online kiosky a CX aplikace,
popisuje ředitelka Vladana Horáková a Václav Šojdel z agentury Market
Vision.
Výzkum poslechovosti rádií přináší výsledky na základě nových
hybridních dat.
První výsledky z nového měření poslechovosti rádiových stanic ukazují
na vzestupy poslechovosti v delším období. Hybridní data jsou mezifází
k přechodu na plně elektronické měření.
# Aktuality # Internet & Mobil
Tendr na měření návštěvnosti českého internetu NetMonitor má svého
vítěze.
# Udržitelnost # Výzkum # Marketing
Většina tuzemské populace není k tvrzením o udržitelných aktivitách
firem příliš důvěřivá. Ekologické produkty a služby jsou podle ní
drahé.