Hitrádio City Brno pořádá v úterý Den otevřených dveří
Hitrádio City Brno, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, otevře
při příležitosti svého 14. výročí v úterý 27. září své
prostory.
Hitrádio City Brno, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, otevře
při příležitosti svého 14. výročí v úterý 27. září své
prostory.
# Reklama # Retail # Aktuality
Před 25 lety, konkrétně 10. září 1997, se v Ostravě otevřela první
prodejna Makro.
V historické budově Národního muzea se uskutečnil slavnostní večer,
kterým si časopis National Geographic připomněl 20. výročí existence na
českém trhu.
# Aktuality # Marketing # Retail
Privátní značka Dm drogerie Profissimo slaví 25 let na trhu. Upozorní na
to limitovaná edice.
Výrobce a dodavatel stínicí techniky Isotra slaví letos 30 let od
založení. V plánu má řadu marketingových i PR aktivit.
Kreativa nové komunikace pochází z dílny Saatchi & Saatchi, reklamu
režíroval Mike Samir a natáčení hlavního spotu probíhalo v Rakovníku.
Po dvou letech vysílání dosahuje průměrný podíl na sledovanosti
zpravodajské stanice CNN Prima News 1,58 % v divácké skupině 15–69.
Pikao si připomíná 70 let na trhu. V tubě, plechovce, v medovníku nebo
v nanuku, všechny formáty se prodávají velmi dobře a přemýšlíme
o nějakých dalších, říká Miroslav Matušinec, marketingový ředitel
Mlékárny Hlinsko.