PwC: V Česku rychle porostou internet a gaming, TV a rádio pomaleji
V Česku se bude i v následujících letech dařit především reklamě na
internetu, televize a rádio budou růst jen zvolna, vyplývá ze studie PwC.
V Česku se bude i v následujících letech dařit především reklamě na
internetu, televize a rádio budou růst jen zvolna, vyplývá ze studie PwC.
Pětiletý výhled vývoje výnosů na streamingovém trhu podle PwC naznačuje
jen mírné navyšování výnosů z předplatného a naopak dvouciferný růst
výnosů z reklamy.
Vyšší výběr rozhlasových poplatků nebo vyšší obchodní výnosy
přinesou do rozpočtu Českého rozhlasu v letošním roce více peněz.
Použije je na mzdy a honoráře.
Vydavateli magazínu Forbes se loni na českém trhu dařilo zvýšit výnosy
i výsledek hospodaření.
Společnosti prodávající reklamní čas na rádiových stanicích se v roce
2023 podařilo dvouciferně navýšit tržby i zisk.
Stěhování, investice do rozvoje v podobě nových redakčních systémů a
k tomu vystoupení z Unie vydavatelů. To je nejčerstvější dění
z mediálního domu Economia, v jehož čele stojí Lenka Černá.
Mediální skupina Daniela Křetínského a Patrika Tkáče Czech Media Invest
získává většinu svých tržeb z mediálního podnikání v zahraničí.
Agentura Solootions se za osm let fungování rozrostla a každoročně
přináší zisky ve výši desítek milionů korun. V příštím roce by
chtěla kumulovaně dosáhnout zisk atakující půl miliardy, říká
marketingový ředitel skupiny Prima Aleš Pýcha, který zároveň stojí
v čele této agentury.