Vodka Stoli se v kampani zaměřuje na highball drinky
Vodka Stoli se ve své kampani zaměřuje na spojení s létem. Vyzdvihuje
v ní highball koktejly.
Vodka Stoli se ve své kampani zaměřuje na spojení s létem. Vyzdvihuje
v ní highball koktejly.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Amundsen nechala navrhnout etikety pro svou letní edici vodky umělou
inteligencí.
Amundsen na trh přináší dvě novinky Amundsen Essences Mango a Orange
s etiketami, jež se mění podle úhlu pohledu.
Božkov představuje nový design své vodky. K ní přidává novinku
v podobě Božkov Jemná se sníženým obsahem alkoholu.
Značka vodky Amundsen přichází na trh se svou letní edicí.
Značka vodky Finlandia cílí s novinkou – řadou
Botanical – primárně na mladší spotřebitele. V létě ji podporuje
nadlinkovou kampaní.
Hanácká vodka přichází s letní edicí, jejíž etiketu zdobí
pestrobarevné postavičky užívající si zábavu u vody.
Na český trh vstupuje vodka Nemiroff. Distribuovat ji bude Coca-Cola HBC.