Vidíte svět stejně? Možná ne. Značky s tím musí počítat
Díky behaviorálním vědám víme, jak ovlivnit spotřebitelské
rozhodování. Jak ale naložit s tím, že mozek odhadem pětiny populace
funguje trochu jinak?
Díky behaviorálním vědám víme, jak ovlivnit spotřebitelské
rozhodování. Jak ale naložit s tím, že mozek odhadem pětiny populace
funguje trochu jinak?
Co se lidem vybaví, když se řekne Leoš Mareš? I v roce 2025 vítězí
kožich, uvádí výzkum agentury Stem/Mark.
Pocit přesycenosti českých uživatelů z míry reklamy na sociálních
sítích se zvyšuje. Platí to především pro Facebook a YouTube, zjistila
studie Češi a reklama 2022.
Většina české populace za poslední téměř rok názor na očkování proti
covid-19 nezměnila. Více přibylo těch, kteří ho vnímají pozitivněji.
Nová kampaň, která ukazuje reálné snímky z nemocnic, podle většiny
populace potenciál k přesvědčení nemá.
Česká republika se v žebříčku TOP 100 nejcennějších národních
značek umístila na 34. místě. Je to stejné umístění jako
o rok dříve.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Výzkumná agentura Behavio změřila, jak účinkoval volební spot
hnutí ANO.