Novým kreativním ředitelem VMLY&R je Miloš Kočí
Do čela kreativy agentur VMLY&R přichází Miloš Kočí, který doposud
působil v Kaspen/Jung von Matt.
Do čela kreativy agentur VMLY&R přichází Miloš Kočí, který doposud
působil v Kaspen/Jung von Matt.
Innogy kampaní komunikuje svůj produkt Optimal. Její součástí je
i newsletter s dynamicky generovaným personalizovaným videem.
V novém působišti se Tomáš Mrkvička stal členem strategického týmu.
Česká spořitelna představuje nový komunikační koncept. Chce podpořit
sebevědomí Čechů.
V nové kampani chce Česká spořitelna povzbudit společnost, aby
v pandemii neztrácela naději.
DDB Prague po 8,5 letech opouští Radouane Hadj Moussa, v čele kreativy ho
od února nahradí Dora Pružincová.
Pilsner Urquell ve vánoční kampani apeluje na lidi, aby se ve svátečních
dnech věnovali svým blízkým.
Ve své letošní online vánoční kampani vyzývá Česká spořitelna
k podpoře tuzemských výrobců.