# Aktuality # Reklama # Marketing
Pivovar Holba představuje nový vizuální styl i kampaň
Holba mění logo i design svých obalů, zároveň spouští novou kampaň
s mottem „Místa, kde je vše stále ryzí a kde pivo je fakt pivo“.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Holba mění logo i design svých obalů, zároveň spouští novou kampaň
s mottem „Místa, kde je vše stále ryzí a kde pivo je fakt pivo“.
Nextbike postupně všude, kde působí, umísťuje na dva tisíce
modernizovaných kol.
Jarní kampaň skupiny Pilulka je spojena s upliftem značky, jejímž cílem
je posílení konzistence komunikace i udržení jednotného vizuální
stylu.
Cílem nové komunikace je vrátit Heureku zpět do popředí e-commerce
v očích uživatelů, a to se zatím daří, říká za Heureka Group šéf
brand marketingu Jiří Struk.
Český antidopingový výbor mění logo, vizuální styl a komunikační styl.
Z role „strašáka“ se proměňuje v partnera sportovců.
Nákupní galerie Myslbek představuje nový vizuální styl. K jeho tvorbě
byla použita umělá inteligence.
Jihomoravská síť lékáren prošla kompletní změnou vizuální identity a
sjednotila vizuální styl napříč offlinem i onlinem.
Nadace Leontinka představila novou vizuální identitu. Zároveň spustila
interaktivní web s filtry pro rozšířenou realitu.