Český antidopingový výbor má novou vizuální identitu
Český antidopingový výbor mění logo, vizuální styl a komunikační styl.
Z role „strašáka“ se proměňuje v partnera sportovců.
Český antidopingový výbor mění logo, vizuální styl a komunikační styl.
Z role „strašáka“ se proměňuje v partnera sportovců.
Britská dokumentární stanice BBC Earth se představila v uplynulých dnech
s novým vizuálem. Tematický kanál mohou do nabídky zařadil i další
operátoři, doposud ho měl v nabídce pouze T-Mobile.
Nová identita Rubikon PR má vystihnout zaměření agentury, která čím dál
více pracuje s mezinárodními klienty.
Nákupní galerie Myslbek představuje nový vizuální styl. K jeho tvorbě
byla použita umělá inteligence.
CzechTrade revitalizuje svoji vizuální identitu. Chce tak modernizovat svou
image i se výrazněji propojit se svou aktuální strategií.
Změna proběhla již na většině klíčových trhů, kde stanice působí. Po
Americe následovala napr. Itálie, Asie, Anglie, nyní se dočkalo i Česko a
Slovensko.
Značka Botas, kterou začátkem roku převzala společnost Vasky, má novou
vizuální identitu. Představuje i redesignovaný model Botas Classic.
V Brně proběhl první Scuk, meetup pro designéry, copywritery a další
tvůrce obsahu z kreativních agentur i marketingu. Během live performance
akce vznikla tři umělecká díla, která se nyní na Dobrobotu draží ve
prospěch neziskových organizací Prototýpci a pro perinatální hospic Dítě
v srdci.
Jihomoravská síť lékáren prošla kompletní změnou vizuální identity a
sjednotila vizuální styl napříč offlinem i onlinem.
Nadace Leontinka představila novou vizuální identitu. Zároveň spustila
interaktivní web s filtry pro rozšířenou realitu.